niedziela, 14 lipca 2013

263. Papier czerpany mam;) ... i wiadomośc:)

Taaak, wygrałam w Namaste, otrzymałam przesyłkę i już mam....cudny papier czerpany w różnych kolorach:) I od razu się za niego wzięłam;) 
Na pierwszy rzut pokazuję kartkę z ogromnym kwiatem. 
Najpierw go naszkicowałam, przeszyłam na maszynie, wytargałam według przeszyc (i tu papier czerpany jest niezastąpiony, ponieważ poszarpany pozostawia "smugi"), jeszcze psiknęłam tu i ówdzie wodą, pomięłam, uformowałam płatki i poczekałam aż wyschnie (cały kwiat nabrał "przestrzenności").
A potem dodatki i oto cała kartka:




Kartkę z kwiatem zgłaszam na dwa wyzwania:

-do Namaste "Papier czerpany"


(do wykonania kwiatu wykorzystałam papier czerpany różowy),


A na koniec, dla tych, którzy jeszcze nie zajrzeli na bloga Artimeno, mam (miłą myślę) wiadomośc:
otóż właśnie rozpoczął się nabór do Design Team sklepu Artimeno.
Po szczegóły serdecznie zapraszam na bloga sklepowego:)


Pozdrawiam serdecznie.

32 komentarze:

  1. Bardzo mi się podoba, kolory, kształt, pięknie wychodzą kwiaty z papieru czerpanego.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję pięknej wygranej. I jaki wspaniały użytek z niej zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny wyszedł Ci ten kwiat :) Przykuwa uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała kartka :) Kwiat super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczny efekt daje ten kwiat :) Piękna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna kartka!!!
    Kwiat cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wygranej. Karteczka piękna a kwiat na niej zachwyca. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niesamowity pomysł z tym kwiatkiem :) karteczka wygląda wspaniale :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Kartka jest śliczna a kwiat prezentuje się wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mogę oderwać oczu cudnie go wymyśliłaś, wykonałaś i zaaranżowałaś na kartce :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękna karteczka. Kwiatuszek świetny.

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknej urody stworzyłaś kwiat! Brawa za inwencję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna kartka :) kwiatek wyszedł Ci wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  14. kwiat jest rewelacyjny! piękna kartka

    OdpowiedzUsuń
  15. niesamowity jest ten kwiat ...
    dziękujemy za udzial w wyzwaniu Rapakivi - Ki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Niepowtarzalna. Kwiat uroczy:-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo, bardzo Wam dziękuję za miłe sercu komentarze i ciesze się, że kwiat się spodobał:)))

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczna, piękny bardzo oryginalny i niespotykany kwiat

    OdpowiedzUsuń
  19. Boski kwiat, dopracowany w szczegółach idealnie stapia się z kartką i jest jej niezwykłą ozdobą.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Prześliczny ten kwiat! Bardzo pomysłowy:) jak ja zazdroszczę maszyny i przeszyć wszelakich... :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ta kartka jest cudna jak zresztą wszystkie twoje prace :) Zapraszam na nowy blog gdzie są super obrazki do ściagania za free idealne do scrapbokingu i decoupage http://miriamartkombinacje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Fantastyczny kwiat!!!! Piękna kartka!

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajna karteczka i ten cudowny kwiat.

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie będę oryginalna, jak napiszę, że ten kwiat jest fantastyczny, ale naprawdę bardzo mi się podoba :-) Dziękujemy bardzo za udział w wyzwaniu Rapakivi :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepięknie wygląda ten kwiat z przeszyciami, bardzo ładna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  26. rewelacyjny ten kwiat!!:) cieszę się ze przypadły ci do gustu nasze papiery:) dziękujemy za udział w wyzwaniu Namaste:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten wielki kwiat jest fantastyczny!

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ładna praca! Dziękujemy za udział w wyzwaniu Namaste!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony ślad odwiedzin:)