wtorek, 9 lipca 2013

260. Walentynka vintage`owa w środku lata:)

A wszystko zaczęło się mniej więcej tak...robiłam porządki... znalazłam serwetkę w klimatach vintage... skojarzyłam u Ludki tę doniczkę... a  że pod ręką miałam przygotowaną do decoupage-u miniaturkę doniczki (wys. 6 cm), to i zabrałam się do pracy... poszalałam trochę z górną warstwą, na którą naniosłam gesso formując go troszkę...
...Została częśc serwetki, to i szkoda było... zrobiłam z niej tło do kartki (gorące żelazko i folia)... a potem już tylko dodatki... serducho z tektury i masy i brokatu robione (wieki chyba temu) znalazłam i umieściłam... gałązki bluszczu origami... i inne takie... i oto efekty moich dzisiejszych zmagań:


 




24 komentarze:

  1. Piękna! Ach, Ty to potrafisz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Natchnienie przychodzi czasem zupełnie znienacka, a efekty są zawsze świetne ;) Cudny komplet :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Doniczka wyszła wspaniale, tak pięknie ją ozdobiłaś.
    A karteczka to rewelacja, piękne kwiaty, wspaniałe ozdoby i ten papier z chusteczki rewelacja. Wyszedł Ci wspaniały komplecik.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak piękna doniczka! Ślicznie wygląda. Karteczka wspaniała:)
    Pozdrawiam serdecznie i posyłam moc uścisków w ten słoneczny lipcowy czas!
    Peninia*
    ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekna i kartka i doniczka!!
    Cudnie to serducho wyglada w tych kwiatach!!!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie to sobie wszystko wymyśliłaś! Efekty pracy prześliczne!

    OdpowiedzUsuń
  7. No proszę, rzeczywiście poszalałaś:) No jak ja lubię inspirować;) Piękna doniczka i cudna kartka:) Róże pięknie wyglądają z dodatkiem Twojego bluszczu:) Buźka;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież nie raz Ci mówiłam, że działasz na mnie inspirująco;) Róże to też Twoja zasługa, może jeszcze nie są idealne, ale cwiczenie czyni mistrza;))) Następnym razem będzie lepiej:) Pozdrawiam ciepło i dziękuję za odwiedziny:*

      Usuń
  8. Komplecik jest prześliczny. Dopiero przy karteczce widać jakie maleństwo jest z tej doniczki. :)
    Serwetkę pięknie wykorzystałaś, bo i doniczka jest śliczna i karteczka też.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki cudny komplet powstał :) Uwielbiam Twój bluszcz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale cuda... Piękna i doniczka i karteczka...
    Ja chcę się nauczyć robić takie kwiatki !

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie! Na karteczce mocny punkt z tego czerwonego serca wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Doniczka to małe cudo, a kartka zachwyca bogactwem dodatków, świetna całość.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziewczyny kochane, dziękuję za odwiedziny i miłe sercu komentarze:*

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale piękny komplet...doniczka absolutna rewelacja:) a karteczka idealnie do niej pasuje ... jest po prostu piękna...brokatowe serducho przykuwa wzrok :) jednym słowem wow :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna!!! Tło wyszło rewelacyjne. Ja się coś boję kombinować z folią i serwetkami żeby żelazka nie przypalić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:))) Ja to robię tak: tekturka-folia-serwetka-pergamin i żelazkiem gorącym prasuję, pergamin (np. papier do wypieków) idealnie chroni żelazko:)A potem odcinam z tekturki co wystaje i tło gotowe:)

      Usuń
  16. Serducho na pewno pięknie połyskuje w słońcu choć na zdjęciu tego nie widać i wykrojnikowy bluszcz bardzo efektownie wygląda:) Bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Karolinko, muszę ja te zdjęcia lepiej robic;) To nie jest wykrojnikowy bluszcz, ale własnoręcznie robiony z miętego papieru (origami się przydaje;), a kursik na niego w pasku bocznym:)))

      Usuń

Dziękuję za pozostawiony ślad odwiedzin:)