poniedziałek, 8 czerwca 2015

403. Kartka z kwiatami z papieru do decoupage.

Oto kolejna moja inspiracja dla Stonogi, która powstała z połączenia papierów różnych kolekcji.
To, że idealnie ze sobą współgrają papiery Lemoncraftu, czyli Dom Róż i Sercem Malowane, to raczej wiadomo. Okazuje się, że papiery Decomanii do decoupage również pasują do tego zestawu jak ulał:)

Wybrany motyw kwiatów wycięłam (tylko obrys), następnie nakleiłam na grubszy papier i wycięłam już dokładniej. Brzegi potuszowałam dla uzyskania wyrazistości grafiki. 
Reszta to już sama zabawa, czyli szarpanie brzegów, tuszowanie, przeszycia, układanie kompozycji, a wszystko podklejone na kosteczkach dystansowych różnej grubości dla uzyskania efektu 3D.



 
Pozdrawiam serdecznie i życzę wspaniałego tygodnia:)

A kartkę wysyłam na wyzwanie#94 do scrapgangu (lekko i warstwowo).

BANERKI DO POBRANIA

33 komentarze:

  1. Przepiękna! Kwiaty do decupage'u rzeczywiście wspaniale komponują się z resztą!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie to wymyśliłaś ! Cudne,pastelowe kolory :-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kartka:) Bardzo wiosenna, lekka i delikatna:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna! A te kwiaty są zachwycające :)

    OdpowiedzUsuń
  5. prześliczny bukiet. :)
    podziwiam wycinanie nożyczkami wszystkich tych kwiatów.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna praca-prawdziwa wiosna na papierze, a dodatek czerni cudownie studzi słodycz-po prostu uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:* A czerń i żółć aż prosiły się o dodanie;)))

      Usuń
  7. Wiele pracy włożyłaś w wykonanie kartki ale efekt fantastyczny. Pięknie skomponowany bukiet a sznureczek dodaje uroku. Pozdrawiam serecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. bajeczna karteczka ;)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna! Kocham Twoje prace :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj tak papiery do siebie pasują, jak odpowiednio je dobrać co nie jest łatwe ( dla mnie) ułożyć piękną kompozycję kwiatową to też sztuka, wszystko odpowiednio zgrać, potargać, pozszywać....a potem to już tylko podziwiać!

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękna, taka delikatna i romantyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne połączenie papierów! Śliczna kartka!

    OdpowiedzUsuń
  13. Motyw kwiatowy zachwyca -podziwiam Cię za precyzję przy ich wycinaniu - kartka przepiękna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, wycinanie mam chyba we krwi;))) Od przedszkola lubię wycinać, choć nie zawsze idealnie wychodzi;) pozdrawiam:)

      Usuń
  14. Ach, Ty zawsze mnie zaskoczysz. Przepiekna kwiatowa kompozycja!

    OdpowiedzUsuń
  15. ślicznie kwiatowoo ...achhhh ....

    OdpowiedzUsuń
  16. Prześliczna! Cudne warstwy i kwiaty polne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękna!!!!!!!!! A te kwiatki...!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję ślicznie za Wasze miłe sercu słowa, cieszą mnie ogromnie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. przepiękny i lekki bukiet, cudowna inspiracja

    OdpowiedzUsuń
  20. Izo, cudowna kompozycja! Lekka, letnia, romantyczna!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony ślad odwiedzin:)