piątek, 29 kwietnia 2016

457. Decoupage na sznurku.

Taki pomysł już dawno za mną "chodził". Spróbować decu na różnych fakturach, 
no i dzisiaj "padło" na sznurek;)
Oto moja inspiracja dla Stonogi, pojemnik po orzeszkach i jego nowe wcielenie:






 Przy okazji powstał jeszcze tag-zakładka do książki:



Więcej danych na temat pracy można znaleźć na blogu Stonogi.

A ja przypominam o mojej rodawajce i przedłużam możliwość wpisów jeszcze o tydzień (do 7 maja:)
Nie będzie mnie teraz, bo wyjeżdżam na przedłużony weekend majowy, więc jak wrócę to wylosuję osóbkę, do której poleci drewniany świecznik z niespodzianką:)

Pozdrawiam serdecznie.

28 komentarzy:

  1. Na sznurku? To w ogóle możliwe? Bardzo efektowne :) Przesyłam pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Łał, ale świetnie wygląda na tym sznurku.:)Miłego wypadu majowego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny motyw wybrałaś do ozdobienia puszki, wygląda znakomicie, wypoczywaj :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda super, śliczny różany motyw.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyszło oczywiście bardzo pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepięknie wyszło decu - kiedyś ozdobiłam tak samo jajo styropianowe.Miłego wypoczynku weekendowego.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie wyszło decu - kiedyś ozdobiłam tak samo jajo styropianowe - miłego weekendowania.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie i romantycznie- niesamowity efekt..Nie wiedziałam,że tak można:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne wcielenie ,ciekawa delikatna struktura:-)))A wzór różany cudny :-)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne, nowe wcielenie, otrzymałaś fantastyczną fakturę, strukturalne tło...

    OdpowiedzUsuń
  11. Efekt cudny podwójnie - śliczny wzór, no i faktura:) Pomysł kapitalny.

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczna metamorfoza puszki po orzeszkach, a różany motyw jest zachwycający :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja poproszę o warsztacik z decu... :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastyczny efekt i przepiękna faktura, cudnie wyszło :))).

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne i bardzo pomysłowe :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny komplecik i bardo pomysłowe wykonanie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawy pomysł, piękny efekt :) Te róże wyglądają obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękny efekt! Cudowne, delikatne róże pięknie się prezentują i na pudełku i na zakładce. Świetny pomysł na sznurkowe podłoże :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fantastyczny efekt końcowy. Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  20. Wyszło pięknie! Niesamowity efekt.

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow! Fantastycznie Ci to wyszło!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony ślad odwiedzin:)