czwartek, 14 marca 2013

217. Kartki dwie i ...sukienka dla dziewczynki:)

A wszystko wokół jednej palety kolorystycznej, w stylu shabby chic.

Oto pierwsza karteczka z ramką od Novalinki:



A teraz jeszcze najprawdziwsza haftowana sukienka dla małej dziewczynki. Projekt sukienki i wykończenie haftem płaskim moje, bo samo szycie(wykrój) to zasługa znajomej krawcowej.
Sukienkę wykonałam już jakiś czas temu, ale pokazuję , hm..., dopiero teraz...z kartką:

 Na początek zbliżenia na haft:



 I razem z kartką:




Ten powyższy "komplet" wysyłam do Let`s Get Shabby - Challenge #43

A na koniec jeszcze jedna karteczka, z piękną grafiką wygraną u Janet, jak widac kolorystyka nadal zachowana:


 


A tę karteczkę zgłaszam na wyzwanie Scrap Cafe N-jak NUTY
(wykorzytsłam m. in. ten wykrojnik).

I to by było na tyle;) Dziękuję wszystkim miłym tuzaglądaczom:)

26 komentarzy:

  1. Rany jakie cudne, jestem oczarowana i zaczarowana:) No i ta sukienka mnie powaliła.... co Ty jeszcze ukrywasz, a niebawem się objawi? Czy jest cos czego nie potrafisz?
    Buziole:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kolorystyka, bardzo romantyczna :)Zwłaszcza ptasia karteczka. I hafcik podziwiam, ja tylko na papierze, matematycznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. A talentów ma mnóstwo....Zaparło dech w piersiach- bo i sukienka , i karteczki- przepiękne!
    Rozwiązanie z ramką- przeplecenie wstążki bardzo mi się podoba: same cudowności !

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczności! I kartki, i sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny komplecik!
    Izuś ale ty zdolna jesteś!!!
    Haft płaski wbrew pozorom nie jest łatwym haftem,a widzę że ty masz go w małym paluszku,ślicznie wyszyłaś,nitki prościutkie nic na siłę nie naciągnięte,jednym słowem SUUUUUPER !

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne wszytko i karteczki i sukieneczka. :)
    Wszechstronnie utalentowana z Ciebie kobieta. :))))))

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie cudowności! Kolory na karteczce i sukience są takie same! Wszystko bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przecudne - sukienka to mistrzostwo świata :)
    No, powiało wiosną :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne kolory dzisiaj u Ciebie, jak miło popatrzeć na wszystkie te śliczne kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz wszechstronne zainteresowania :) Piękny haft i cudowne kartki!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny zestaw, kartka bardzo romantyczna jak i sukienka z tym misternym haftem :)
    Ptaszkowa kartka bardzo wiosenna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Karteczki cudowne!...zresztą jak zwykle wszystko co wychodzi z Twych rączek:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne kartki. Na tej pierwszej zachwyciła mnie udrapowana wstążeczka, a na widok haftów na sukienusi oniemiałam. Piękne !!

    OdpowiedzUsuń
  14. Mniam-mniam! Słodycz!
    Sukienka ładna, takich teraz to nie znajdziesz w sklepach!
    Też wczoraj kupiłam shabby papiery z myślą o ładnych delikatnych karteczkach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. What a beautiful card!! its a lovely interpretation of the inspiration picture! Your embroidery on the little dress is extraordinary!! What a little treasure!
    THanks for playing along with Shabby!

    OdpowiedzUsuń
  16. Your card is gorgeous and the sweet little dress.....so beautiful. Thanks for joining in with us at Let's Get Shabby.

    OdpowiedzUsuń
  17. I love your card ! So beautifully made and the colours are perfect. Gorgeous little dress too. Thanks for playing along with us at Lets Get Shabby.

    OdpowiedzUsuń
  18. Same cudeńka!!!
    Karteczki śliczne, a sukieneczka i te hafty cudne:)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. What a very lovely card Kraina, and so pretty !!

    Thanks for playing along at shabby with us

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow...Beautiful card!...and the little dress is so sweet...Thanks for playing along with us at Let's Get shabby :)

    OdpowiedzUsuń
  21. These cards are lovely and that dress is super cute. the details are wonderful! Thanks for playing along with Let's Get Shabby!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ślicznie dziękuję za tyle miłych komentarzy:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Niesamowita sukieneczka, moje ulubione ostatnio kolory - a haft w pierwszej chwili uznałam za maszynowy - czysta perfekcja!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Prześliczne!!! Dziękuję za udział w zabawie Scrapcafe :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony ślad odwiedzin:)