wtorek, 26 marca 2013

223. LIFT PROJECT - cz.7 - vintage styl.

Postanowiłam zliftować kartkę Oliwiaen w zabawie mamajudo. Znalazłam więc grafikę, wybrałam papiery i inne dodatki, zrobiłam gałązki bluszczu (dla chętnych kurs w zakładce obok:)... no i zaczęło się. Najpierw grafikę zastąpił stempel, zamiast wstążki pojawiła się bawełniana koronka, zawijasy zastąpiłam bluszczem, napis pionowy za nic nie chciał pasować, zamieniłam go na poziomy.....itd...po prostu kartka zaczęła mieć własne życie. 
Cóż, tak się dzieje z większością moich prac, zaczyna się niewinnie, wiem co chcę wykonać, a efekt końcowy zaskakuje nawet mnie samą;)
I oto mój lift w stylu vintage ( w sumie to nie wiem, czy jest to jeszcze lift, czy z oryginału pozostała tylko mapka:), oceńcie sami:


 

Oj chyba bliższe oryginałom zrobiłam wcześniejsze lifty:)
Jak już papiery poszły w ruch, to z rozpędu zrobiłam jeszcze jedną kartkę, również w stylu vintage. Tym razem taką zimowo-wiosenną. Zimową, bo "ośnieżyłam" brzegi białym embossingiem, a wiosenną ze względu na ptaszora z zawilcami (chyba;) I powstała, jeśli chodzi o pogodę za oknem, jak najbardziej na czasie taka oto kartka:




Tę drugą kartkę wysyłam na wyzwanie do Galerii Rae -"Ćwir, ćwir".


Przy pracy z kartkami wykorzystałam m. in.:


A dla lubiących klimaty vintage ( i nie tylko) przypomnienie, że na blogu Artimeno do końca marca można "powalczyc" o te wspaniałe papiery 


12 komentarzy:

  1. Obie kartki sliczne,ale mi ta z ptaszorkiem przypadła do serca

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooo! Niesamowity klimat!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kartki:) Bardzo mi się podobają:)Jak wiesz, uwielbiam takie klimaty...:) A Ty w nich poruszasz się fantastycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo klimatyczne, super kartki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie piękne, choć druga odsłona bardziej wpadła mi w oko. Świetnie "przymocowałaś" tasiemkę:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne, sentymentalne...

    OdpowiedzUsuń
  7. Obie piękne! I mnie się zdarza, że lift przekształca się w mapkę :)
    Dzięki za wspólną zabawę!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi miło, że moja kartka przyczyniła się do powstania tak pięknej wersji!
    Pozdrawiam serdecznie, wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony ślad odwiedzin:)