niedziela, 1 marca 2015

386. A new look Let`s Get Shabby and... new challenge... and my mixed media work:)

Na naszym wyzwaniowym blogu Let`s Get Shabby mnóstwo zmian:)
Nowy wygląd, nowa nazwa - LET`S GET ARTY! umożliwiająca zgłaszanie prac nie tylko w shabby, ale w różnych innych stylach i na dobry początek nowe wyzwanie z próbkami kolorów, czyli:

 CHALLENGE #61 - Colour Swatch Challenge!
Wiąże się ono z niemałą zabawą;)
 Należy wybrać zdjęcie inspirujące, przesłać go do  "Chip It " , aby uzyskać próbki kolorów..., a następnie stworzyć pracę, w dowolnym stylu, w oparciu o co najmniej cztery kolory z palety
(jeśli kolory biały lub czarny nie znajdują się w palecie, to można je użyć w minimalnym stopniu).

Zgłaszając pracę na wyzwanie należy na swoim blogu zamieścić dwa zdjęcia jedno z paletą kolorów, a drugie z wykonaną pracą oraz podać jakie kolory zostały wybrane.

A oto moja inspiracja, zaszalałam pierwszy raz z mixmediami (i własnym szkicem):))






 

Pracowałam z taką oto paletą kolorystyczną (każdy chyba wie co jest na zdjęciu;)


Kilka porad jak korzystać z programu "CHIPie":
- przewiń stronę w dół i kliknij przycisk  ‘Upload an Image’
- pojawi się okno "zgadzam się na warunki korzystania z ..." zaakceptuj
- po załadowaniu zdjęcia otrzymasz paletę kolorów... po kliknięciu "edit colors" otrzymasz inną paletę
Nie trzeba być zalogowanym, aby zapisać fotkę, wystarczy prawym przyciskiem myszy zapisać ją na kompie.

Inne, wspaniałe inspiracje dziewczyn z naszego teamu możecie zobaczyć na blogu Let`s Get Arty

Zapraszam do zabawy z CHIPie  i podjęcia wyzwania:)
Termin zgłaszania prac to 31 marca (Sydney Australia time), do wygrania komplet przydasi, można go zdobyć zgłaszając pracę tylko na to jedno wyzwanie (gdy praca jest zgłaszana jednocześnie na inne wyzwania można otrzymać co najwyżej wyróżnienie).

Pozdrawiam serdecznie.


28 komentarzy:

  1. Szkic wygląd jak profesjonalny stempel! Piękne kolory i efekty mediowania!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny szkic. A kolory... zdecydowanie moje :) Wspaniałe cieniowania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow! rewelacyjna, bardzo ciekawa praca!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna, mediowa praca! Szkic jest świetny, podziwiam. Przesyłam serdeczne pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdolniacha z Ciebie, szkic pierwsza klasa, a praca mediowa robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witej Irenko, dziękuję Ci za pokrzepiające słowa:) pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  6. Pięknie uchwycone kolory :). A ten szkic cudo!!! Też myślałam, że to stempel :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:))) Co do szkicu, to zapomniałam dodać, że praca jest dość duża, ciut większa niż format A4.

      Usuń
  7. Piękna mediowa praca i tyle w niej smaczków:) Chyle czoła:) Za co się weźmiesz to Ci wychodzi;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Znakomita praca mediowa! Przemyślana i przepięknie wykonana.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna praca!Cudne kolory i wykonany szkic.Jestem zachwycona tłem i pracą mediami.Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Zachwycona jestem! Cudowne wzory, kolory... Efekt rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. rewelacyjna praca, a szkic extra! i te wszystkie detale, cudo po prostu!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta praca robi wrażenie pod każdym względem - można tylko podziwiać i się zachwycać!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem pod wrażeniem!! Piękna praca. Fantastyczny szkic.

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję Wam przeogromnie za przychylne komentarze, ta praca, to moja pierwsza mixmediowa na taką skalę (znaczy się taaka duża:)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetnie sobie radzisz z mediami, wspaniała praca

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudna, fantastyczna praca!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. I love the colours which were generated from your photo and the piece of art you've made is so beautiful x

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne mediowanie...A! I z postu wyniosłam coś nowego dla mnie.Nie wiedziałam o tej stronce Pozdrawiam serdecznie: )

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale tu się mediowo dzieje :) Przecudne :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow! A juz myslalam ze " Let`s ... " zawiesilo swe istnienie a tu taki powrot po przerwie. Fantastyczna praca, poszalalas!!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony ślad odwiedzin:)