sobota, 8 lipca 2017

538. Gościnne występy w Craft Style.

Bardzo mi miło, że znowu mogłam zagościć, tym razem w Craft Style.
Oto moja inspiracja oparta w głównej mierze na materiałach dostępnych w sklepie 
(szczegóły znajdziecie na blogu) i mojego projektu zawijaskową ramką:




 "Słoneczne" ujęcie detali:




 I zobaczcie jaki śliczny banerek dostałam:


A ja kartkę wysyłam na wyzwanie do:
- Double D Challenges - Pastel Party

 http://daranddiane.blogspot.com/2017/07/pastel-party.html

- UnstampaBeles Challenges -
#70 - "Every day is special" + lots of colour

Scrapy Land Challenges -
#69 Anything goes


Pozdrawiam wakacyjnie:)


25 komentarzy:

  1. Piękna pastelowa karteczka :) Ramka śliczna , bardzo ładne są twoje tekturki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna, piękne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna - taka świeża :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna karteczka w cudnych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna i delikatna! Cudna ta Twoja rameczka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna kartka taka subtelna i elegancka, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudna!! Kolorki prześliczne!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, love this - so pretty and elegant. Like the idea of the rolled strips too - will be stealing that idea! Thanks for sharing this great project with us at Unstampabelles. See you back soon.

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowna! pięknie skomponowana

    OdpowiedzUsuń
  10. BEAUTIFUL card! I love your soft color choices and handmade flowers are lovely as can be! Great design! Thank you ever so much for sharing your lovely work with us at Scrapy Land for our Anything Goes challenge! Hugs!

    OdpowiedzUsuń
  11. WOW ... this is just stunning! Beautiful colors and design! And, love those rolled strips element ... what a great idea ... looks awesome! Thanks so much for joining in the fun at our Double D ‘Pastels’ challenge! We hope you’ll come back often.

    Darlene
    DOUBLE D Challenge Blog
    DAR’S CRAFTY CREATIONS Please stop in for a visit!

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękna :) Cudne kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna kartka!Bardzo serdecznie i cieplutko pozdrawiam-Gosia

    OdpowiedzUsuń
  14. So pretty! Love all the details. Thanks for sharing with us at Unstampabelles.

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna kartka:) Jestem oczarowana:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony ślad odwiedzin:)