sobota, 8 lutego 2014

312. Album ślubny w klimacie vintage.

Dziś mój debiut na blogu Stonogi, trema ogromna:)
 Na pierwszy post wykonałam klimatyczny album ślubny.
Taki romantyczny, starociowy, w sumie ... nietypowy;) 
A oto i on:













I klika zbliżeń na szczegóły:





W pracy wykorzystałam m. in.:
- przepiękne, dwustronne papiery Primy Marketing - Lyric (Box Office, Premier, Tempo),
- dodającą wdzięku taśmę washi black-white abstract floral,
- tekturki i brzegi cieniowałam distressem vintage photo, za pomocą takiej gąbki,
- efekt postarzenia tekturek uzyskałam preparatem crackle accents,
- fantastyczne mini-tekturki ślubne też są ze sklepu Stonogi.


24 komentarze:

  1. piękny, szalenie romantyczny i pełen zachwycających detali

    OdpowiedzUsuń
  2. prześliczny album :)
    Ty to umiesz zainspirować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny i klimatyczny album. Bardzo romantyczny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Album jest piękny, każdy kto dostanie taki albumik powinien być najszczęśliwszy na świecie;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Debiut jak najbardziej udany :)
    Trema zupełnie niepotrzebna.
    Album jest świetnie pomyślany i pięknie skomponowany

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny wyszedł!!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny, doskonale dopracowane detale :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest bardzo piękny! I niesamowicie dopracowany!

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczny! Wspaniałe pomysły ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna oprawa zdjęć ślubnych, cudna pamiątka....detale dopracowane i pięknie zaplanowane! Ciekawa bardzo kolorystyka...tak odmienna od nudnych bieli i ecru....

    OdpowiedzUsuń
  11. Przecudny album! Mnie się po cichutku marzy zrobienie kiedyś choć w połowie tak urokliwego, ale trochę obawiam się takiej powierzchni do ozdobienia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękny album. Niepotrzebnie miałaś tremę. Jest świetny. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczny album! Mnie samą nachodzi na zrobienie albumu, ale jak patrzę na Twój i te, które robią inne dziewczyny to tracę wiarę w swoje możliwości :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za dobre słówko, a ja trzymać kciuki będę za Twój pierwszy album i jestem pewna, że będzie piękny, tylko zacząć trzeba, potem samo pójdzie, zobaczysz:))
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  14. Piękny starociowy...A i żyrandol wypatrzyłam...Od pewnego czasu doceniam taki dodatek bardzo : )

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziewczyny dziękuję stokrotnie za Wasze miłe sercu komentarze:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zachwycający i niezmiernie stylowy! Extra!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale cudny:) Słów mi brakło:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fantastyczny!!! A ta para na motorze, hahah ekstra :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony ślad odwiedzin:)