poniedziałek, 15 kwietnia 2013

228. Czas na ślubne kartki.

Oto kilka propozycji, mam nadzieję, że każdy znalazłby wśród nich tę... najwłaściwszą;)
 
Pierwsza kartka, warstwowa, w ciekawej tonacji kolorystycznej:




 Druga popielato-srebrno-biała:



 Trzecia w formie kopertówki wiązanej wstążką:



 I czwarta ze złotymi akcentami:



A do wykonania wykorzystałam mnóstwo przeróżnych materiałów, o chociażby te:
I to by było na razie na tyle;)

Pozdrawiam i biegnę do ogródka, bo wiosna, wiosna nareszcie:)))

27 komentarzy:

  1. Piękne, różnorodne propozycje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Każda inna, ale wszystkie mają swój urok:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne. Ślicznie skomponowane, każda ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Każda z tych prac jest śliczna. Pierwsza oprócz ciekawej kolorystyki ma również piękna kompozycje. Druga zachwyca delikatnością, trzecia formą i romantycznym nastrojem. Czwarta zaś jest bardzo elegancka. :)
    Każda więc mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ori, kartki są śliczne, nie potrafiłabym wskazać tej jednej :)
    Pierwsza- zachwyca warstwami, druga zachwyca delikatnością,
    w trzeciej urzekły mnie przepiękne kwiaty ręcznie wycinane,
    a w czwartej...zazdroszczę Ci tego wykrojnika :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne karteczki!!!
    Wszystkie ogromnie mi sie podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne te kartki:)Dobrze,że wybierać nie muszę;) Delikatne, pięknie skomponowane, eleganckie, z ogromnym wyczuciem:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne! Pierwsza zdecydowanie najpiękniejsza! Taka delikatna, elegancka i słodka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Każda ma coś w sobie, wszystkie cudne :) a najbardziej pierwsza :O)

    OdpowiedzUsuń
  10. Niesamowicie piękne i eleganckie!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne wszystkie, ale pierwsza jak dla mnie jest tą naj :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne kartki i bardzo eleganckie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie są śliczne i właściwe :), ale najbardziej podoba mi się ta najbielsza ;) :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne inspiracje. Moim numerem jeden jest kopertówka, niezwykle szykowna i subtelna, złoty akcent - odważny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. wszystkie śliczne, choć podoba mi się najbardziej pierwsza - brązowe wycięte elementy są boskie! i kopertówka - fajny pomysł żeby zaokrąglić rogi wygląda jak torebeczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne i różnorodne kartki :) Każda jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jejciu jakie piękne karteczki. Jedna ładniejsza od drugiej.

    OdpowiedzUsuń
  18. Efektowne, eleganckie, jednym słowem piękne:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Są piękne i nawet nie wiem, która podoba ise mi najbardziej... Pierwsza? Kopertówka? Cudne kompozycje kwiatowe!

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne - każda na swój sposób :) dla mnie faworytem jest numer 1

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziękuję za komentarze, to jeszcze ja powiem, że ostatnia to mi się prawie wcale nie podoba, jakaś tak "płaska", przyciężkawa wyszła, zupełnie bez polotu...ech...może gdyby podnieśc każdą warstwę, może gdyby mniej tego "złotego", wstążkę inaczej ułożyc... no cóż, wyszło jak wyszło, na pociechę przyznam, że daaawno robiona, choc nie wiem czy to cos tłumaczy;) Pozdrawiam wszystkich miłych tuzaglądaczy i tupiszących:*

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja wybieram kopertówkę :) to takie moje klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystkie śliczne i zróznicowane...trudno zdecydować która jest naj....

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony ślad odwiedzin:)