środa, 9 stycznia 2013

195. Z choinką w tle.

Zapewne w wielu domach jeszcze stoi choinka i zachwyca swoją niepowtarzalnością oraz sprawia, że wspaniały świąteczny klimat jeszcze trwa i oby trwał jak najdłużej:)
Oto moje tegoroczne karteczki z choinką w tle, każda w zupełnie innym stylu.
Pierwsza, a jakże, vintagowa;)



i druga:



I jeszcze chciałam bardzo serdecznie podziękować za mnóstwo przychylnych komentarzy:* i Wasze głosy na tę moją pracę w konkursie Janet. Dzięki Wam zajęłam drugie miejsce, z całego serca DZIĘKUJĘ:***

18 komentarzy:

  1. Gratuluję wygranej w konkursie. A Karteczki są piękne miło powspominać okres świąteczny.

    OdpowiedzUsuń
  2. prześliczne karteczki:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne, bardzo klimatyczne karteczki :) U mnie choinka wciąż stoi ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękne!!!!! i gratulacje!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie śliczne- mnie zawsze w okresie świątecznym aż ciągnie do czerwonego : )

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne obie. Gratuluję wygranej.

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne kartki :) Ta pierwsza bardzo mnie urzekła.
    Dziękuję za odwiedzinki u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne, świąteczne karteczki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe :)Ślę styczniowe pozdrowienia z uśmiechem serca i nutką zimowego słoneczka.Pięknych chwil życzę!
    *
    Peninia ♥

    http://peniniaart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Z choinką vintagę - przepiękna i niepowtarzalna! A wyróżnienie zasłużone - gratuluję. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Obie są śliczne!Gratuluję wyróżnienia:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje serdeczne!
    A karteczki- piękne i pomysłowe;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciao carissima Oribella...
    Le tue cards natalizie sono bellissime e molto particolari...complimenti per il premio che hai ricevuto...
    a presto Ada

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony ślad odwiedzin:)