poniedziałek, 30 lipca 2012

164. Notes inspirowany muzyką:)

Jaki ten świat mały, ja w małopolskim województwie jestem, a inspirację znalazłam w pomorskim;)
Musze przyznać, że muzyki słucham na okrągło, a ta piosenka szczególnie wpadła mi w ucho. Dodatkowo w teledysku występuje fruwające origami:) No i zaczęło się, zrobiłam kilka prac.
Dziś pokazuję notes, z przeznaczeniem dla romantycznej dziewczyny/kobiety, takiej co to ma mnóstwo szalonych pomysłów w głowie;)



Zbliżenia na szczegóły:



Wnętrze:


W środku znajdują się również przekładki z papierów, które aktualnie są w promocji o tutaj:)


Zadek:


I jeszcze raz "rzut oka" na całość:


Kto zgadnie, czyją grafikę zamieściłam na okładce? Pierwsza osoba, która poda poprawną odpowiedź otrzyma ode mnie karteczkę, o tę z poprzedniego posta:)


16 komentarzy:

  1. TWÓJ, znaczy swoją własną zgadłam :)
    Zadek jaki ma fajny :)))
    Całość ze środeczkiem magiczna, cała Twoja taka :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny notes :) Grafika piękna, ale pojęcia nie mam, kto może być jej autorem...

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczniusi notesik. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny notesik...
    Ślę słoneczne pozdrowienia.
    Peninia ♥

    http://peniniaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Coś pięknego - talentów u Ciebie jak widać dostatek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny notes, odważne zestawienie kolorów, karteczka z poprzedniego posta cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No proszę Cię , taka zagadka..., nie znam odpowiedzi a kartka przecież idealna dla mnie..., no jakby sama mnie prosiła weź mnie... a tu nagle taka trudność;)
    A notes świetnie Ci wyszedł oczywiście:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Notes świetny. Grafika bardzo pasuje. Ale kto jest jej autorem, nie mam pojęcia. A może Ty OriBello ? Bardzo zdolna z Ciebie osoba.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ cudownie "plamisz"...
    Bardzo optymistyczna praca, nie da się przejść obok niej nie zerkając na szczegóły...
    Bardzo dziękuję za odwiedziny na moim blogu i komentowanie moich prac, cieszy mnie i Tobie się one podobają:):):)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny notes, w ciepłej kolorystyce, zad ma uroczy. Pozdrawiam
    p.s. kratkę w mojej kartce robiłam sama :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Maryś, Songaja, to niestety nie moja grafika, takiej lekkości kreski, to ja chyba niestety nie mam:) Ale dziękuję za wiarę we mnie:***
    Jola_zola, ech, to niestety nie moje chlapanie, to gotowe papiery ILS-owskie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakoś tak mi się grafika kojarzy z Mają Berezowską chociaż jej prace nieco bardziej emanują seksem :) a to bardziej pasuje do jakiegoś kreatora mody, ale którego?

    OdpowiedzUsuń
  13. Napisałam w następnym poście, a tu zapomniałam, ale już się poprawiam, że zagadka rozwiązana:)
    Asiu bardzo miło, że przyłączyłaś się do mojej małej zabawy:* To jednak nie Berezowska, choć grafiki Ty Wilsona również (a niektóre nawet bardzo) emanują seksem:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony ślad odwiedzin:)