piątek, 14 października 2011

105. Kolory jesieni.

Na karteczce oczywiście:)



"Nocne" ujęcie:


Obiecałam fotorelację z warsztatów, które prowadziłam na CraftShow w Krakowie, więc oto jest:) Wszystkie wspaniałe i zdolne uczestniczki poradziły sobie idealnie z zadaniem, każda złożyła pudełko, ozdobiła je różą origami, a do środka wykonała album na zdjęcia. A oto proszę dowód (pierwsze zdjęcie wykonane przez wspaniałą A.M;)







Bardzo wszystkim dziękuję za udział w warsztatach i pokazach, było mi bardzo miło poznać tyle wspaniałych i kreatywnych osób:))) Mam nadzieję, że jeszcze się spotkamy:)
Warsztaty ze znacznym wsparciem Lemonade i Scrapińca, za co serdecznie dziękuję:)

10 komentarzy:

  1. Przepiękne kolory, cudowna kartka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana, cudownie było się uczyć pod Twoim czujnym okiem:)Świetne warsztaty:)
    I jakie superowe zdjęcia z nich wyszły:) I cudne pudełeczka:) Szkoda,że albumów nie widać;)
    Piękną karteczkę zrobiłaś:) Uwielbiam takie starociowe klimaty:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna a z różą jeszcze piękniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka piękna! Pudełeczka też wyszły wyśmienite:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne kolorki i fajny klimat ma karteczka :)
    Wasrsztaty widzę bardzo udane :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Karteczka jest śliczna, kolory pięknie jesienne :)
    Warsztaty, patrząc na efekty, bardzo udane! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję pięknie za warsztaty, mam nadzieję,że to nie ostatni mój raz;)
    Pudełeczko wszystkim bardzo się podobało i byli pod wielkim wrażeniem.

    Dziękuje bardzo i pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  8. Sliczna jest ta kartka! Muszę pogratulować wyobraźni! :-)
    Pozdrawiam ciepło.
    P.S. Zapraszam na moje candy!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony ślad odwiedzin:)