wtorek, 29 marca 2016

451. Wiosenne chlapanie:)

Taka śliczna, słoneczna i ciepła dzisiaj wiosna u mnie, że w takich właśnie klimatach kartkę zrobiłam.
Wzięło mnie na chlapanie mgiełkami Daily Art, które dla dodatkowego efektu rozcieńczyłam wodą.
Tak zrobiłam tło do wiosennej kartki. Prosto, łatwo i przyjemnie i zachęcam do takiej "zabawy".
Oto moja dzisiejsza inspiracja dla Stonogi:






Mgiełki i papiery, które wykorzystałam w mojej pracy możecie kupić w sklepie Stonogi.
Pozdrawiam z wiosennym słonkiem.

35 komentarzy:

  1. Przepiękna kartka, kolory i tło! Czuć wiosnę. A u nas dziś pierwsza wiosenna burza była - teraz to dopiero się zazielieni:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna :) Delikatna i lekka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyjątkowa i przepiękna kartka, uwielbiam tego typu tła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna i klimatyczna:)i taka delikatna:)

    OdpowiedzUsuń
  5. zachwycająca wiosna u Ciebie! dziękuję za zabawę na blogu It's just fun :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo pięknie i artystycznie wykombinowałaś tło :) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne tło wyczarowałaś :) Takie radosne i kolorowe. Jak wiosna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Radośnie i wiosennie za sprawą Twojej kartki się zrobiło, kolory energetyzujące!

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczna karteczka. Cudne kolorki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna. Kolory już bardzo wiosenne!

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna i bardzo wiosenna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kartka w ciepłej kolorystyce.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne to chlapanie :))).

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo Wam dziękuje za miłe słowa:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Tak tak - chlapanie wciąga, ładnie wiosennie się pobawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna, wiosenna, bardzo radosna kartka:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję za życzenia i śliczną kartkę, co do propozycji, jest warta przemyślenia, odezwę się, pozdrowienia dla Męża
    Ania M.

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne kolorki i piekna kompozycja. Pozdrawiam i miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  19. mgiełki turkusowa i zielona pięknie się przenikają, cudownie wiosenna inspiracja

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękna praca! Dziękuję za wspólną zabawę na blogu It's just fun!

    OdpowiedzUsuń
  21. Urocza i romantyczna :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Kartkowe ABC - Malowany Imbryczek.

    OdpowiedzUsuń
  22. ślicznie pochlapałaś :) dzięki wielkie za udział w wyzwaniu Hello Scrap :)

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczna! dziękuje wielkie za udział w wyzwaniu Hello Scrap :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepiękna! Zakochałam się :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękna kartka! Aż pachnie wiosną. Świetnie dobrane kolory i motywy kwiatowe. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Niezwykłe połączenie ręcznie stworzonego tła z gotowym papierem. Piękna praca!

    OdpowiedzUsuń
  27. Ach jakie cudne plamy, ostatnio uwielbiam takie dodatki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony ślad odwiedzin:)