środa, 5 lipca 2017

537. Pudełko na upominek.

A ja nadal w temacie ozdobnych opakowań;)
Tekturowe pudełko "po czymś tam" przerobiłam, poszły w ruch gesso, farby akrylowe, 
mgiełki, złocenia, lakiery, tekturki, stemple, nawet dziurki z nitami zrobiłam sama.
A oto efekt, moja dzisiejsza inspiracja dla Miszmasza Papierowego (z moimi zawijaskowymi tekturkami):







Pudełko zgłaszam na wyzwanie #7/17 na bloga Wyzwania nie-kartkowe
(wybrałam odcienie zielonego koloru z fotki po lewej stronie,  stempel-tekst pisany
i zabawę z farbami, bo jest tu "pędzlowanie" nie jeden raz)


27 komentarzy:

  1. Przepiękne! Aż chciałoby się coś w nim ukryć.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kolorystycznie i eleganckie :-D Zawijaski i róża wspaniale ozdabiają ścianki :-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne pudełko i ... te nity (musiałam sobie wygooglować, bo nie wiedziałam o co chodzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja po Twoim wpisie też, bo lekko się przestraszyłam, że narzędzia majsterkowicza się pokażą... no i niewiele się pomyliłam ;) Pozdrawiam:)

      Usuń
  4. Śliczne, samo pudełko mogłoby być prezentem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe! pięknie się prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepięknie wygląda to pudełeczko. Cudne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo piękne pudełeczko:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne pudełko!
    Super pomysł z tymi nitowanymi dziurkami.
    Pozdrawiam słonecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Eleganckie a kolorystyka powala. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję z całego serca za Wasze pozytywne opinie :)I pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne pudełko na prezent, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię takie prace z wieloma mediami których nie wiele widać a w całości robią świetny efekt.

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne! Wyjątkowe i wspaniałe wykonanie! Podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie zmediowałaś pudełko. Kolory super się rozmywają. Te stempelki i tekturki dodają uroku 😃

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudne jest, kolory i cała kompozycja swietnie współgra:)

    OdpowiedzUsuń
  16. zachwyca nie tylko kolorem ale i detalem ....

    OdpowiedzUsuń
  17. Rewelacyjna przeróbka!! Cudne tekturkowe zawijaski:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładna praca. Fajnie zaprezentowana. Dziękuję za udział w nie-kartkowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale cudne, wygląda jak znalezione w starożytnym zamku podczas wykopalisk! Bardzo Ci dziękuję za udział w nie-kartkowym wyzwaniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne pudełeczko ;))) urzekające kolory ;))) dziękuję za udział w wyzwaniu nie-kartkowym ;))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony ślad odwiedzin:)