wtorek, 1 marca 2016

445. Witrażowe jajo, czyli wielkanocnie po raz pierwszy.


Zapraszam na pierwsze wyzwanie w Miszmaszu Papierowym.
Temat wyzwania brzmi: "Wielkanocnie"... i wszystko co się Wam ze świętami i wiosną kojarzy.
Ja przygotowałam swoją pierwszą w tym roku świąteczną inspirację z wykorzystaniem tekturkowego jaja,
 którego ornament skojarzył mi się z witrażem, a że jajo jest niezwykłe, nie potrzeba było wielu dodatków:




Zapraszam na miszmaszowego bloga po garść inspiracji od naszego DT.

http://sklepmiszmaszpapierowy.blogspot.com/2016/03/wielkanocnie-czyli-pierwsze-miszmaszowe.html

Pozdrawiam ciepło.


19 komentarzy:

  1. Piekne jajo ,mnie tez kojarzy sie z witrazykiem :-))) Piekna i elegancka kartka :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne delikatne kolory a złote akcenty to jak muśnięcia promieni słonecznych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześlicznie wygląda ta witrażowa pisanka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kolory i prześliczne jajo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudnie wygląda to jajo i do tego przepiękne kolory :DDD.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, cudny efekt witrażu w jajku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zachęca ten mały witrażyk do przyłączenia się do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Rzeczywiście, wyglądają jak witraże.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna karteczka! Rzeczywiście ornament kojarzy się z witrażem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję, że jesteście:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne jajo na pięknej kartce:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne jajko :) Bardzo ładna kartka.

    OdpowiedzUsuń
  13. Niby skromnie, a wcale nie...Kiedyś widziałam jak dziewczyny zatapiają landrynki w pierniczkach,mnie to jajeczko kojarzy się właśnie z taką sytuacją:0 Cudne!Delikatna, wspaniała praca!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony ślad odwiedzin:)