niedziela, 24 lutego 2013

211. Bardzo kobieca kartka...

dla lub od kobiety, z krótkim wyznaniem...i wiadomo o co chodzi:)
Subtelnie, w fioletach i zieleni, z dodatkiem brązu w cieniowaniach, stemplach i brokatach.



I zbliżenia na szczegóły:




I całośc jeszcze raz:


Wysyłam ją na trzy wyzwania:
- na forum scrappassion konkurs zorganizowany przez Scrapki.pl - nietypowa walentynka,
- do CCCB - duża ilośc brokatu,
- do Diabelskiego Młyna - motyw kobiety.

W kartce wykorzystałam scrapek z DeaArt - piękny kobiecy profil.

35 komentarzy:

  1. Masz nie samowite pomysły...
    Śliczna kartka
    Przyszła odwilż to może będzie już więcej słoneczka,i już nie nakurzy tego białego...

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna, romantyczna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo, bardzo cudna! Ślicznie wykończone brokatem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciao Oribella carissima...
    a very very beautiful and particular card...love blu and lilac flowers...kisses Ada

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna karteczka.

    Nominowałam Twojego bloga do wyróżnienia :)
    Zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna kartka. Bardzo kobieca:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ori.. cudnie medialna jest twoja karteczka! Piękna kolorystyka :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna karteczka w ciekawych barwach:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniale wykorzystałaś kobiecy profil - śliczna karteczka :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Subtelna taka. Mnie te motyle urzekły, a najbardziej ich brązowe brzegi :) Coś mi się ostatnio coraz więcej barw podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lovely card! Thanks for participating at CCCB this week!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna, bardzo romantyczna i kobieca karteczka. Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego dnia. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawy pomysł z wykorzystaniem serwetki w kolorach. Dodało to charakteru tej niezmiernie kobiecej i trochę szalonej pracy :) Cudna.

    OdpowiedzUsuń
  15. So beautiful!!!!Thanks so much for playing this week at CCCB :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. This is wonderful! Many thanks for playing along at CCCB!

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję za przemiłe komentarze:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Such a pretty card. Thanks so much for playing along with us over at CCCB!

    OdpowiedzUsuń
  19. Rzeczywiście kobieco i niezwykle stylowo :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziękuję za wizytę na blogu i komentarz:)
    Pięknie prace można podziwiać u Ciebie!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Prześliczna!!! Te motyle...!

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna, w życiu bym nie pomyślała żeby tak piękne ozdobić serwetkę!

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczna praca! Cudowne motyle;)

    OdpowiedzUsuń
  24. sliczna kobieca karteczka.

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękna praca- jakiej lekkości dodają jej motylki : )

    OdpowiedzUsuń
  26. Kobieca i piękna!...ma swój klimat :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony ślad odwiedzin:)