środa, 25 września 2013

282. Mój debiut na blogu Let`s Get Shabby:)

Mam wielki zaszczyt rozpocząć współpracę z niezwykle kreatywnymi dziewczynami w zespole projektowym Let`s Get Shabby
Zostałam zaproszona i z radością się zgodziłam, wszak to dla mnie ogromne wyróżnienie:)
Od dzisiaj, raz w miesiącu będę Was inspirowała i oczywiście zachęcała do wzięcia udziału we wspólnej zabawie na blogu LGS.


I am proud to announce that I have joined hands with the incredibly creative women, the members of the project group, called ‘Let’s Get Shabby’

I agreed to their invitation with a true pleasure. It is a great honor and privilege for me to become the part of such outstanding group people :)
Once a month from now on I will give you some inspiration, an assignment, which I post on our blog. And of course I will encourage you to participate in fun and games on the blog: LGS  

Na aktualne wyzwanie#50 należy wykonac pracę z ... guzikami.

A oto moja interpretacja - kartka w stylu shabby
(czy doliczycie się ile guzików na niej zamieściłam?;):


So, the current challenge#50 is on the topic:…buttons.
 And here it is my interpretation/my example (the project/my work), the card in the shabby style:





I koniecznie ujęcie w słońcu (od razu cieplej się zrobiło;)



Inne inspiracje możecie zobaczyć na blogu Let`s Get Shabby.

Biorąc udział w wyzwaniu należy pamiętać, że prac nie można łączyc z innymi wyzwaniami lub inspiracjami.
Powodzenia, trzymam kciuki i bardzo na Was liczę:)


Other examples of works, inspirations you can see when you visit the blog Let`s Get Shabby.

When you participate in ‘the challenge’ (project) please remember not to include any other ‘challenges’ or inspirations in your work

I cross my fingers and wish you good luck

And of course, I count on you!

Pozdrawiam serdecznie:)

79 komentarzy:

  1. Naliczyłam 8 guziczków:) Praca jest cudna:), kompozycja doskonałe i niesamowite wyczucie...czyli oczarowana jestem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ludko dziękuję Ci za pochwały, no nie wiem, czy zasługuję na tyle:* A z guziczkami się pomyliłaś;P hihi...

      Usuń
  2. No i oczywiście gratuluję Ci ogromnie:) Z wrażenia nie napisałam tego wcześniej:) Ale wiesz oczywiście, że się cieszę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, dziękuję jeszcze raz, Ty wiesz, za wszystko:*

      Usuń
  3. Śliczna- gratuluję wyróżnienia- ale ja myślę,że po prostu wzbogacili się o wspaniałą projektantkę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sylwia bardzo mnie ujęły Twoje słowa, dziękuję kochana:*

      Usuń
  4. a ja widzę 9 guzików :-)

    paca cudowna !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haniu bystra i spostrzegawcza i szybka jesteś:))) Brawo!!! Chyba całą kolekcję moich karteczek będziesz miała, bo planowałam pierwszej osobie, która dobrze policzy sprezentowac tę karteczkę, hehe:) Tylko nie wiem, czy chcesz kolejną;)

      Usuń
    2. oczywiście, że chcę i to bardzoooooooooooooo ! i nie rozumiem skąd to powątpiewanie

      Usuń
    3. W takim razie jest Twoja:)))

      Usuń
  5. piękna karteczka:) doliczyłam się 8 guzików:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ciekawa jestem, którego guziczka nie zauważyłaś?:) Pozdrawiam ciepło:)

      Usuń
  6. Piękna praca i gratulacje być w teamie to naprawdę coś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie, mam nadzieję, że sobie poradzę:) Pozdrawiam ciepło:)

      Usuń
  7. znalazłam 9-ty guzik..., ufff, nie było łatwo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ludka wielkie brawa za wytrwałośc!:))) Tak, jest dokładnie 9 guzików:)

      Usuń
  8. Kartka jest cudna :) Guziczkow tyle ze hej :) Gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joasiu bardzo Ci dziękuję za dobre słowo i odwiedziny:)

      Usuń
  9. Wspaniała wiadomość, gratuluję! Kartka podoba mi się szalenie, zwłaszcza w słonecznym ujęciu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* A słoneczka ostatnio u nas jak na lekarstwo, dlatego tak się cieszę z tego jedynego ujęcia:)

      Usuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna kartka, bardzo fajnie wkomponowałaś w nią guziki :)
    Gratuluję dołączenia do DT :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Monia dziękuję bardzo i za słowa, które radują serce i za odwiedziny:*

      Usuń
  12. Ciao dear Izabella...
    what a particular and very beautiful style have this card...colors combinations are wonderful...kisses Ada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ada thank you very much for your visit and nice words:* Hugs:)

      Usuń
  13. Serdecznie gratuluję i guzikowej nietuzinkowej kartki i wyróżnienia!!! Niech Twój talent podziwia cały świat!!! :))))

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję, ogromnie dziękuję za przemiłe słowa :*

    OdpowiedzUsuń
  15. To wspaniale! Gratuluję;) Karteczka jak zawsze cudowna!Piękna kompozycja z kwiatów:)

    Serdecznie pozdrawiam -Peninia♥♥♥
    http://peniniaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspaniałe słowa od wspaniałej scraperki, dziękuję bardzo i również pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  16. rewelacyjna kartka!
    bardzo podoba mi się tło gazetowe.
    super!
    i oczywiście gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mosiu dziękuję stokrotnie:) A tło w w kartce robiłam sama, na pewno widac;)

      Usuń
  17. Serdeczne gratulacje! :) Świetna wiadomość.
    Kartka przepiękna! Życzę nieustającej weny, wielu wspaniałych pomysłów i prac. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dorotko dziękuję za życzenia, wena się przyda na pewno, żeby ją tylko stres nie przegonił;)

      Usuń
  18. Przepiękna :) gratuluję Kochana, choć to im trzeba gratulować takiej zdolniachy w DT :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że się podoba, stresa miałam robiąc ją;)

      Usuń
  20. Kartka piękna, doskonała pod każdym względem.
    Iza, jesteś zdolna, twórcza i kreatywna. Masz wspaniałe pomysły i poczucie piękna. Można się od Ciebie wiele nauczyć.
    Bardzo się cieszę, że jesteś w zespole LGS. Słuszny wybór. GRATULUJĘ!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu Twoje słowa wiele dla mnie znaczą, dziękuję Ci bardzo, podniosłaś mnie na duchu, bo takie wyzwania jednak mnie zawsze stresują:) Dziękuję :*

      Usuń
  21. Wielkie gratulacje dla Ciebie i jeszcze większe dla LGS, a kartka jak zawsze - super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatko bardzo Ci dziękuję za tak miłe słowa:)))

      Usuń
  22. Gratuluję! I Tobie, i LGS, doskonały wybór!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratulacje!!!!
    Kartka niesamowicie zachwycająca!!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratulacje! Nic dziwnego, skoro takie cudowności u Ciebie. Kartka śliczna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszą mnie niezmiernie Twoje słowa, dziękuję:)

      Usuń
  25. jest po prostu niesamowicie piękna !! ten listek taki, nie wiem jak to nazwać i rameczka wyglądają fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za pochwałę:) Listek i ramka wykrojone , wytłoczone i maźnięte białą akrylówką i kontury się "zaostrzyły", mnie też ten efekt się podoba:))) Jeszcze raz dziękuję:)

      Usuń
  26. Karteczka śliczna zadebiutowałaś wspaniale. Pięknie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa, sprawiły mi niemałą radośc:) Pozdrawiam:)

      Usuń
  27. Przepiękna!!! Cudna kolorystyka i urocza kompozycja kwiatowa, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i za odwiedziny i za dobre słowo:) Pozdrawiam również:)

      Usuń
  28. Ależ cudeńko... mmmrrrmmm.... Gratuluję IM wyboru projektantki :*

    OdpowiedzUsuń
  29. fantastyczna :) cudowna kompozycja :) i kolory! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Przede wszystkim Ori, gratuluję serdecznie!
    Trzymam kciuki i życzę nieustającej weny, a ja w miarę możliwości i wolnego czasu będę kibicowała i brała udzial w wyzwaniach :)
    Karteczka guzikowa jest przepiękna!!! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu bardzo Ci dziękuję za te serdeczne słowa:* Cieszę się i liczę na Ciebie, a niech zobaczą jak wspaniale kreatywne są Polki:))) Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  31. Karteczka jak zwykle przepiękna. Świetnie wkomponowałaś te guziczki. Ogromne gratulacje!!!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiolu dziękuję za tyle ciepła przekazanego w Twoich słowach:* Zachęcam i Ciebie do udziału, choc czasami:)))

      Usuń
  32. Bardzo ładnie wygląda :) guziczki świetnie pomyślane :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Gratuluję Tobie i zespołowi LGS, który naprawdę się wzbogacił!
    A co do karteczki - jest cudna pod każdym względem - barwy, kształty, kompozycja... super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie słowa to miód na moje serducho:))) Dziękuję przeogromnie:)

      Usuń
  34. Cudowna kartka :) Serdecznie gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, ze kartka się podoba i dziękuję i pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  35. Welcome to the shabby team. Just love your card.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you. I am happy that I can inspire with you :)

      Usuń
  36. We are sooo blessed to have you join our team Izabella!!! Thanks so much for joining us and for the lovely words here on your blog!
    Your project is so beautiful!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you very much, I'm so happy that I'm with you in LGS

      Usuń
  37. Gratuluję z całego serca. Zasłużyłaś sobie na to :)))))
    ...a karteczka jest piękna :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dorotko a ja Tobie dziękuję z całego serca za te wspaniałe słowa:*

      Usuń

Dziękuję za pozostawiony ślad odwiedzin:)