niedziela, 6 listopada 2016

490. Czas na niespodziankę / Candy time.

Ekhm, ekhm...z powodu tego, że zaczęłam rysować projekty tekturek
( a dzięki zachęcie Asi z Miszmasza Papierowego) zaczęłam je wyjmować "z szuflady")
postanowiłam właśnie owymi gotowymi tekturkami z Wami się podzielić.

Jeśli więc jest ktoś, kto byłby chętny otrzymać ode mnie paczuszkę,w której będą tekturki mojego projektu
(jesienne trawy, świąteczne motywy i komplet zawijasków)
oraz do tego karteczka i świeczka (także z tekturkami) to proszę o:

1.Wpisanie się w komentarzach pod tym postem.
2. Wklejenie poniższego banerka na pasku bocznym swojego bloga z linkiem do tego posta.

I to by było na tyle:) Życzę szczęścia w losowaniu:)

Zabawa jest otwarta dla wszystkich, nawet tych, którzy nie posiadają bloga i trwa do 8 grudnia 2016r.
Losowanie zaraz potem:)


Pozdrawiam serdecznie.

76 komentarzy:

  1. To ja jak najbardziej się piszę, tylko banerek jutro zabiorę, teraz dłubię z telefonu 💐

    OdpowiedzUsuń
  2. No pierwszy niew ygrywa najczęśćiej, ale spróbuję szczęśćia, co tam;)
    Cudne tekturki, i cudne prace- jednym słowem cudny prezent...taki pod choinkę. No dobra, może być też od św. Mikołaja:) No chciałabym, chciała;)

    OdpowiedzUsuń
  3. To ja rozpocznę długą kolejkę :-))) Życzę wielu ciekawych pomysłów na tekturkowe wzory :-))) Chętnie bym je zobaczyła na żywo ,ale ostatnio szczęście mi nie dopisuje ;-(

    OdpowiedzUsuń
  4. Chytra jestem bardzo: wrzośców i polnych kwiatów mi mało- piękne są i wiem coś o tym- ustawiam się i ja:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z wielką przyjemnością zapisuję się na Twoje Candy. Pozdrawiam cieplutko 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Nareszcie zasobna 'szuflada' została odkryta! Wspaniale! Zapisuję się i życzę sukcesów i dalszej weny na tekturkowe wzory :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne tekturki wyczarowałaś. Oczywiście zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też chciała bym, chciała. Uwielbiam tekturki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja tez wezmę udział i na pewno wkomponuję tekturki w pergamano, które jest moim oczkiem w głowie, zapraszam do siebie, banerek juz wisi

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, jakie cudowności. Bardzo chętnie je przygarnę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Z wielką przyjemnością ustawiam się w rosnącej kolejce :) banerek już na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo chętnie i ja wezmę udział.
    Banerek umieszczenie jutro na blogu, bo z telefonu piszę.

    OdpowiedzUsuń
  13. Przyłączam się do zabawy, bo któż nie chciałby takich pięknych tekturek? :) Ja z pewnością!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ojej, tekturki powiadasz. Chętnie się nimi zaipiekuję 😀

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne tekturki więc i ja ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję :) Ja z moimi kartkami też zwlekałam, zanim wyjęłam je jak to ładnie napisałaś "z szuflady" :) Banerek już u mnie:
    http://handmadesyliks.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Podziwiam, projektowanie wcale nie jest takie łatwe :)
    Z chęcią potworzę coś z Twoimi dziełami, więc staję w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Podziwiam Twoje prace od dawna, a teraz jeszcze tekturkowe cudności do wygrania, super!!! zapisuję się do zabawy z ogromną chęcią :)

    OdpowiedzUsuń
  19. I ja z przyjemnością ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale śliczności i to TY tak sama... cudne są :) Dlatego jeżeli pozwolisz też ustawię się w kolejkę po nie :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Banerek już wisi a ja w ogonku grzecznie stoje :) Śliczna ta świeca :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękne tekturki. Grzecznie staję w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Tekturki są super :) Banerek podlinkowany jest, komentarz właśnie piszę, do obserwatorów chętnie dołczyłam :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam tekturki, a wszelkie zawijaski szczególnie :) Z wielką przyjemnością ustawiam się w kolejce po te cudeńka :))).

    OdpowiedzUsuń
  25. Z przyjemnością przyłączę się do zabawy. Tekturki są piękne.
    Pozdrawiam i serdecznie zapraszam do siebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wspaniałe niespodzianki przygotowałaś! z wielką przyjemnością ustawiam się w kolejce :))

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne tekturki! Zgłaszam się chęć udziału w zabawie :) Pozdrawiam, Ania PS. Banerek już na moim blogu.

    OdpowiedzUsuń
  28. Po takie piękne tekturki będzie na pewno dłuuuga kolejka, ale zawsze trzeba próbować :)

    OdpowiedzUsuń
  29. O marzę o takich tekturkach. Marzenia czasami się spełniają więc staję w kolejce po te cuda. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo chętnie dopisuję się do kolejki, bo tekturki śliczne. A nóż szczęście uśmiechnie się do mnie

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękne tekturki, i ja się więc zgłaszam =)

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękne candy,ustawiam się w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  33. bardzo ładne tekturki, chętnie przygarne :)

    OdpowiedzUsuń
  34. I jak tu się nie zapisać?? Cudowne!!! Grzecznie i z nadzieją ustawiam się w kolejce:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Cudeńka chcesz nam podarować :).

    Chętnie się przyłączę do zabawy :).

    OdpowiedzUsuń
  36. Pozdrawiam

    http://piernikowyludek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. i ja chętnie dołączę do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  38. ale bom(k)a! świetna robota:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Z wielką przyjemnością zapisuję się na Twoje Candy. Pozdrawiam.banerek wisi na http://gosiazoltek.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo piękne te tekturki. Brawo za pomysł i prace przy nich :) A świece jest cudowna, pierwszy raz widzę w taki sposób ozdobioną. Jest śliczna. Dltaego stanę w kolejce i po cichu będę liczyć na trochę szczęścia.
    Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  41. Piękne tekturki, z przyjemnością ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Z miłą chęcią wezmę udział w candy :)
    Banerek powiesiłam na http://30carpediem30.blogspot.com/
    Odkryłam Twój blog i przepadłam :) Rewelacyjne kursiki!

    OdpowiedzUsuń
  43. Cudne tekturki,dołączam do zabawy.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  44. To jeszcze ja. Nie pamiętam kiedy brałam udział w takiej zabawie.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja też chętnie dołączę do zabawy:-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  46. Z przyjemnością dołączam do zabawy. Może chociaż raz szczęście uśmiechnie się do mnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja też chętnie dopiszę się do kolejki na takie śliczne tekturki. Może choć raz mi się poszczęści.

    OdpowiedzUsuń
  48. I ja chętnie stanę w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  49. wpisuję się i ja:) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  50. Staję grzecznie w kolejce i pozdrawiam serdecznie :)

    A teraz idę odkurzyć bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Niesamowite! Takie piękne tekturki w szufladzie? To musi być bardzo cenna szuflada. Ja chętnie stanę się właścicielką tych wspaniałości:-)
    serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  52. Ja też ustawiam się do kolejki i z wielką przyjemnością biorę udział w zabawie :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  53. Super nagrody!
    Banerek: http://bizuteriairekodzielo.blogspot.com/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  54. Jak ja mogłam przegapić te cudeńka <3 oczywiście zapisuje się bo tekturek u mnie niedostatek a tak pięknych ze świecą by szukać :)
    Banerek już świeci :)
    Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  55. Pozdrawiam serdecznie i zapisuję się do zabawy. Zapraszam Cię też do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  56. Skoro to dzieło Twoich rąk marzę by móc je użyć w pracach:)
    Bardzo jestem ciekawa,jak prezentują się na żywo:) Z niecierpliwością czekam na losowanie.Pozdrawiam serdecznie:)Też Iza*

    OdpowiedzUsuń
  57. Cuda !! Z ogromną chęcią przygarnę :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Zostawiam moc pozdrowień i z chęcią dołączę do zabawy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  59. Przepiękne tekturki. Ustawiam się w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  60. Przypadkowo trafiłam na Twojego bloga. Od niedawna pojawiłam się w blogosferze. Tekturki Twojego autorstwa są śliczne. Karteczka i świeczka w pięknych pastelowych kolorach, robią wrażenie. Wspaniałe kursy i prace - pełne moje uznanie:).Ja dopiero raczkuję, praktycznie nie posiadam tekturek. Pozostanę tu na dłużej:). Przy okazji zapraszam do siebie kasia-haj.blogspot.com. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  61. Cudne tekturki...Gratuluje mega wyobraźni i talentu :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  62. Po takie cuda, to i ja stanę w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  63. Karteczka jest świetna, a świeczka idealnie pasowałaby do wystrojy mojego fioletowo-srebrnego saloniku <3 pozdrawiam gorąco i banerek umieszczam na moim blogu: http://scrap-artki.blogspot.com/ zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  64. Mało, że cudne tekturki, to jeszcze śliczna karteczka i urocza świeczka. Może do mnie trafią, wzdycham sobie...
    Pozdrawiam serdecznie :)
    Marille
    z http://marilles-crochet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  65. Ja również chętnie przyłączam się do zabawy:) Pozdrawiam http://zaczarowanypapier.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. Ustawiam sie w kolejce i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Z chęcią zapiszę się i z niecierpliwością będę czekać na losowanie ;-)
    https://barbaratoja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  68. Z przyjemnością dołączę się do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  69. Wspaniałe tekturki i takie nieoklepane. Trawy, zboża... mmmm...
    Banerek jest już u mnie, chętnie przygarnę taki zestaw :)
    https://robotkuje-i-bloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  70. Piękne tekturki tworzysz! Z przyjemnością zapisuję się do Twojej zabawy. Banerek wisi na pasku bocznym bloga: http://cytrulina.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  71. Z prawdziwą przyjemnością zapisuję się na Candy, banerek już wędruje na mój blog :)
    Pozdrawiam serdecznie, Agness :)

    OdpowiedzUsuń
  72. Trafiłam w bardzo twórcze miejsce. Przeglądając posty wcześniejsze, dotarłam i tutaj.Z miłą chęcią, chociaż już chyba jako ostatnia spróbuję swego szczęścia :) Gratuluję tekturek własnego autorstwa,które z pewnością daje wielką satysfakcję. Blisko natury, trawy...,tak lubię :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony ślad odwiedzin:)