sobota, 7 września 2013

276. Kolejny zeszyt w nowej oprawie.

Starych zeszytów z zapisanymi kilkoma kartkami zostało mi jeszcze kilka, postanowiłam więc troszkę je odswieżyc "oprawiając" je na nowo. A, że szkoła się zaczęła, to i przydadzą się na pewno:)
No i te papiery Vintage fabric nadają się do tego idealnie:)




Taki zeszyt na moje pomysły co do lekcji, bo wiecie już chyba.... ja matematyki uczę:)))

Papiery vintage fabric sa wrześniowym produktem miesiąca w Artimeno.
A jak wykorzystały w swych pracach te papiery dziewczyny z DT możecie zobaczyc na blogu.


16 komentarzy:

  1. Zeszyt w takiej sukience robi wrażenie:) Świetnie go ubrałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wielce kreatywna Pani matematyk:)))Zeszyt jest śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uczniowie będą Ci zazdrościć takiego cuda ;) Boskie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Och, cudny zeszyt! Matematyki, powiadasz...

    OdpowiedzUsuń
  5. O jak pięknie :)byłoby mi go szkoda na szkolne zapiski, już bardziej jakieś swoje przemyślenia, złote myśli...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to będę przemyślenia, złote myśli i pomysły na ciekawe lekcje matematyki;)))

      Usuń
  6. Oby więcej tak uzdolnionych nauczycieli! :)
    Piękny zeszyt!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Oby więcej tak uzdolnionych nauczycieli! :)
    Piękny zeszyt!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, ale moje dzieciaki (szkolne i nieszkolne) zdolniejsze, zapewniam:)

      Usuń
  8. Super wygląda :O)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi by było szkoda w takim pieknym zeszycie pisać :) baaardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  10. Ekstra! Z takim zeszytem to i masa nowych pomysłów przyjdzie do głowy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę Ci uwierzyć na słowo, że to nie jest zeszyt ze sklepu z prezentami, tylko Twoja własna robota... :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony ślad odwiedzin:)