wtorek, 29 kwietnia 2014

333. Muzyka, nostalgia i vintage...

czyli klimatycznie bardzo:)
Wykonałam kartkę na gościnny występ, tym razem w "123scrapujTy"
na który zaprosiłam mnie anias, za co bardzo, bardzo dziękuję:)
Jest mi niezmiernie miło i czuję się naprawdę zaszczycona tym wyróżnieniem:)
A oto moja inspiracja, wykonana z myślą o wspaniałej osóbce, która niedawno obchodziła swoje urodziny, a którą już tę karteczkę otrzymała:)






Przy okazji gościny dostałam nawet osobisty banerek;)



A Was serdecznie zapraszam do udziału w taneczno-muzycznym wyzwaniu razem z 123scrapujTy oraz do oglądania innych prac dziewczyn z DT.

A ja kartkę wysyłam na wyzwanie do smile and scrap



21 komentarzy:

  1. Piękna kartka, taka romantyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka... i te róże wow!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten powtórzony motyw - genialne, i jeszcze sylwetka kobiety - zarys postaci,mmmmmm. Jak ja to lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super banerek - gratuluję :) A kartka piękna. Tuszowania, przeszycia i kwiaty... mmmmm..... i ten klimacik ;) Genialna!

    OdpowiedzUsuń
  5. yes, yes, yes, moja ci ona, moja:) I taka cudna w kazdym szczególe i dla mnie i no...bo się rozpłynę:)!!!!! DZIĘKUJĘ:)!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie i romantycznie:) śliczne kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękna inspiracja, bardzo kobieca:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podoba jak całość spięłaś kwiatową klamrą, klimat bardzo romantyczny i ślicznie wpasował się ten narożnik!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna! :) Podoba mi się ten vintage'owy klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ klimatyczna kartka ;) bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tytuł posta w pełni oddaje słowa jakie mi się cisną na usta :) Taka właśnie jest ta piękna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję za Wasze dobre słowa, dodają ochoty do dalszego tworzenia:) Dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Twoja roztańczona karteczka budzi zachwyt, piękna inspiracja

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna- świetny efekt powtórzenia motywu latarenki : )

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękna muzyczna praca. Świetny klimat na niej wyczarowałaś:)
    Gratuluję gościnnego występu. :D

    OdpowiedzUsuń
  16. piękna, klimatyczna, kobieca... :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony ślad odwiedzin:)