piątek, 25 kwietnia 2014

331. Czas na wyzwanie z Let`s Get Shabby / Time to challenge with LGS:)

Zapraszam do podjęcia kolejnego wyzwania i zabawę z Let`s Get Shabby.
Tym razem zachęcamy do pracy z mapą, taką wiecie, podróżną;)
 I invite you to take the next challenge and fun with Let `s Get Shabby.
 This time, we encourage you to work with a map, so you know, the traveling;)
 
Jest nagroda rzeczowa dla zwycięzcy i są wyróżnienia. 
 Winners will receive a prize and are distinctions. 

Oto moja inspiracja dla Was - kartka z mapą Tatr w tle;)
 Here is my inspiration for you - card with a map of the Tatra Mountains in the background;)






Zapraszam też do oglądania innych prac dziewczyn z międzynarodowego DT LGS.
I also invite you to view other works from an international girls team of LGS

Uwaga! 
Mała zmiana zasad dla osób biorących udział w wyzwaniach z LGS,
tak więc aby mieć szansę na:
- wygraną należy zgłaszać pracę tylko na nasze wyzwanie (nie wolno jej łączyć z innymi wyzwaniami),
- na wyróżnienie, wystarczy zgłosić pracę (można ją wtedy łączyć z innymi wyzwaniami).
Prac oczywiście można zgłaszać więcej, mają być shabby i na zadany w danym wyzwaniu temat:)

  Rules:
To be a Prize-Winner:
- You need to create only for 'Lets Get Shabby' with no combination of other challenges.
  -  You must mention us and link back to us.

New Rule:
If you do multi-list your submitted project - meaning that your LGS project is one of other challenges listed with submitted project, then you can qualify for an Honorable Mention, but not for the prize.


 

24 komentarze:

  1. mam nadzieję, że widzimy się jutro :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Aniu:) Dziękuję za odwiedziny i miłe słówko:* Jasne, że się widzimy, ależ się cieszę:))

      Usuń
  2. Przepiękna. A mapa super wykorzystana!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nostalgicznie i wakacyjnie mi się zrobiło, wykorzystanie mapy...hm to twórcze, może się skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się ta kartka podoba:) W ciekawy sposób wykorzystałaś mapę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna nostalgiczna kartka,bardzo lubię górskie szlaki,pokonywać z mapą. Jest w tym jakiś urok.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł na górską kartkę - taką nie wprost:)
    Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjna karteczka:)

    Pozdrawiam serdecznie-Gosia
    http://peniniaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. An incredible job...red flower is wonderful...hugs Ada

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczna, a mapa w roli tła sprawdziła się genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. delikatnie, elegancko, pięknie... zawijasek śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna karteczka, gdybym do Ciebie nie weszla to bym się dalej zastanawiala o jaka mape chodzi. Jakos ciezko mi sie dzis mysli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja tym bardziej cieszę się, że zaglądasz do mnie;)) Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za miłe słowa:)

      Usuń
  12. Świetna-chyba tę mapę rozbieliłaś troszkę? W życiu bym sobie nie wyobrażała,że mapa może być shabby..A jest i to jak bardzo : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, dobre masz oko, rozbieliłam troszeczkę mapę:) Sama się nie spodziewałam, co stworzyłam, bo co mają nasze Tatry do shabby;) chyba jak piernik do wiatraka pasują;))) No mam nadzieję, że nie popełniłam całkiem gafy;) Pozdrawiam:)

      Usuń
  13. Cudna jest! Boski ten zawijas, kompozycja, no i moje ulubione listki ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie piękne! Góry w wydaniu shabby - tego jeszcze nie było, efekt mnie zachwycił :)
    Pozdrawiam ciepło, Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za odwiedziny i miłe słowa:) Haha, właśnie nasze polskie Tatry w wydaniu shabby, sama się "przeraziłam" jak skończyłam;))) Może górale nie będą mi mieli tego za złe;)

      Usuń
  15. Ależ pomysłowo, ależ oryginalnie :) pięknie to obmyśliłaś :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony ślad odwiedzin:)