piątek, 16 grudnia 2016

499. "Plasterek" drewniany z aniołkiem i wyniki candy.

Witajcie wieczorową porą:)

Aniołek na brzozowym plastrze to oczywiście decoupage,
spodobała mi się taka forma, choć zapewne większość z Was ją zna.


Aniołek z małym pakiecikiem tekturek mojego projektu poleci jako nagroda pocieszenia 
do jeden z osób biorących dział w moim candy. Druga nagroda pocieszenia będzie podobna
(choć nie taka sama).

Dziękuję wszystkim osobom biorącym udział w mojej rozdawajce, 
z przyjemnością zajrzałam na Wasze blogi i powiem Wam - piękne rzeczy tworzycie.
Dziękuję za odwiedziny i komentarze i mam nadzieję, że i ja Was czasami inspiruję:)

A oto spóźnione co nieco wyniki (dziękuję za Waszą cierpliwość):



 Wylosowanym dziewczynom gratuluję i proszę o adresy na maila,
 a wszystkich z całego serca pozdrawiam:)




37 komentarzy:

  1. Piękny aniołek :) Serdecznie gratuluję dziewczynom!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje dla dziewczyn :-)) Dziękuję za zabawę :-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję dziewczynom i dziękuję Ci za zabawę 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny aniołek :) dla mnie decu to czarna magia .
    Gratulacje dla dziewczyn :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje dla Bożenki, Iwonki i Agatki :)
    Dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj co za niespodzianka! Byłam tu w dzien i pewnie bym ty dzisiaj nie zajrzała bo po co ale zaproszenie Organizatorka mi zostawiła wiec jestem i BARDZO sie cieszę!!! Taka niespodzianka to jest to:) dziekuje za zabawę i gratuluje tez Bożence i Iwonce!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe nagrody przygotowałaś . Dziękuję za zabawę :-).

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje dla dziewczyn, a Tobie dziękuję za zabawę. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny aniołek na drewienku :)
    Gratuluję Dziewczynom a Tobie dziękuję za zabawę :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniołek uroczy! Gratulacje dla dziewczyn :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje dla dziewczyn. Ślicznie dziękuję za zabawę, a aniołek cudo. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniołek cudny! Dziewczyny się ucieszą:)) Dziękuję za zabawę:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Podziwiałam już wcześniej prace na plasterkach brzozy, ale Twój aniołek to istne cudeńko!
    Ogromnie się cieszę z kolejnego uśmiechu losu i nagrody w Twoim Candy :)
    Serdecznie dziękuję za zabawę oraz gratuluję Bożence i Agatce!

    OdpowiedzUsuń
  14. Aniołek bardzo urokliwy :) Dziękuję za zabawę a dziewczynom gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny aniołek:)
    Gratulacje dla Dziewczyn:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Aniołek prześliczny! Gratuluję zwyciężczyniom a Tobie dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniały jest ten aniołek na drewnie, podobają mi takie ozdoby:-)
    Dziewczynom gratuluję, a Tobie dziękuję za zabawę:-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję za zorganizowanie zabawy:) i dalej będę podziwiała piękne Twoje prace. Gratuluję wylosowanym Dziewczynom:) i pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Udał mi się prezent na święta :) Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratulacje dla dziewczyn i dziękuję za zabawę:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziękuję bardzo za zabawę, gratulacje dla dziewczyn! a obrazek zachwyca, jak wszystkie Twoje prace :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Plasterek z aniolkiem (jakkolwiek to brzmi☺) jest cudny!
    Dziękuję za zabawe i gratuluje dziewczynom.

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję pięknych wygranych :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję dziewczynom - aniołek śliczny. Życzę radosnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  25. Aniołek w tych delikatnych niebieskościach jest prześliczny.
    Dziękuję za zabawę i gratuluję dziewczynom :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Prześliczny jest ten aniołek!

    OdpowiedzUsuń
  27. Prześliczny obrazek :) Gratuluję zwycięzcom :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Dziękuję za Waszą obecność, ciepłe słowa i wspólną zabawę, jesteście wyjątkowe!! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękny plasterek z aniołeczkiem. Gratuluję dziewczynom :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratulacje dla dziewczyn, a Tobie dziękuję za zabawę :DDD. A aniołek jest prześliczny :DDD.

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratulacje dla dziewczyn!
    A aniołek jest cudny! I dla mnie to nie jest oczywiste, jak to się robi. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Fantastyczny! Na pewno sprawi radość!
    Magicznych, cieplutkich Świąt!!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony ślad odwiedzin:)