piątek, 1 czerwca 2012

148. Euro 2012...

już blisko, oj będzie piłkarskie "szaleństwo";) W tym klimacie zrobiłam piłkę w biało-czerwonych barwach w technice origami z 32 modułów, całość ma średnicę ok. 6cm (dodam, że bez użycia kleju, żeby rozwiać wszelkie wątpliwości;). Autorem modelu jest Mark Leonard.
Pracę wykonałam jako propozycję na pierwsze wyzwanie blogu sklepowego Artimeno, gdzie można podglądnąć pozostałe pomysły dziewczyn i wziąć udział w naszej zabawie. Zapraszam serdecznie, jest nagroda do wygrania:)
A oto brelok z piłką origami:






33 komentarze:

  1. Świetna praca! W życiu być czegoś takiego nie potrafiła zrobić, a tu proszę...;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. bez kleju... Czemu daleko tak mieszkasz... Jak ja bym poznała choć parę sztuczek takiego magicznego zaginania papieru, albo nawet bym się tak zwyczajnie zapatrzyła z podziwem!!! Cudny brelok ;)))

    OdpowiedzUsuń
  3. wow! fantastyczna piłka!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Z klejem to i ja bym umiała :D ...ale nie origami... :)))
    Podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. WOW! praca fantastyczna :-)) jak to bez kleju???

    pozdrawiam ciepło
    hania

    OdpowiedzUsuń
  6. Bez kleju - jakoś sobie tego nie wyobrażam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bez kleju??? o raaaaany, niesamowite!!! to w ogóle możliwe??? obłędna piłka, po prostu obłędna!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. wow, ale świetny breloczek:)

    OdpowiedzUsuń
  9. tak myślę i myślę i nie wymyśliłam jak zrobiłaś ten breloczek

    OdpowiedzUsuń
  10. Romantyczko to origami modułowe, ha czyli najwyższy czas przybliżyc sztukę origami szerszemu gronu;)Kilka kursów na Artimeno i będziemy składały razem:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny breloczek , dziękuję za odwiedziny na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ;-))) czekamy z niecierpliwością na kursik

    OdpowiedzUsuń
  13. REWELACJA! Wspaniałe wykonanie! Zrobisz kursik?

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow ...patrzę z podziwem, niesamowity brelok

    OdpowiedzUsuń
  15. jestem pod wrażeniem rewelacja:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Niesamowite!! :)
    Dzięki za wizytę u mnie, pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nieee no nie wierzę, że to jest bez kleju!! :O

    OdpowiedzUsuń
  18. Podziwiam jak zwykle, piłka origami, no no ale pomysł o_O

    OdpowiedzUsuń
  19. O matko!! Nie wpadłabym na to że to z papieru!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeju, jak można zrobić coś takiego,nie wiedziałabym jak się do tego zabrać! Świetna praca! Pozdrawiam z "niedaleko Krakowa", z domu mojej mamy...

    OdpowiedzUsuń
  21. Jestem w szoku!!! Jesteś genialna! Wow!

    OdpowiedzUsuń
  22. Niesamowite, co można zrobić z papieru. Niesamowite, co Ty z nim wyczyniasz! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Za origami od zawsze Cię podziwiam, breloczek obiektywnie świetny. Szkoda, że z TYM :/ motywem (nigdy nie przepadałam, a ostatnio wręcz omijam wzrokiem jeśli tylko się da, a przeważnie się nie da; dla Ciebie i Twojej pracy zrobiłam wyjątek, doceń poświęcenie ;-) :) )

    OdpowiedzUsuń
  24. Brelok odjazdowy, normalnie aż trudno uwierzyć, że to z papieru i na dodatek bez użycia kleju :) Technika origami bardzo mi się podoba, ostatnio miałam okazję podziwiać na żywo, więc jeżeli pojawią się jakieś Twoje kursy na blogu Artimeno z pewnością skorzystam. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Podziwiam Twoją cierpliwość:)
    Piłka odlotowa a całość w breloku prezentuje się niesamowicie. Atrybut kibica z najwyższej półki.
    ... bez kleju? ło matko. cudeńko.

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękny breloczek, swoją drogą to może sobie taki lampion zrobię:D

    OdpowiedzUsuń
  27. super breloczek, podziwiam ja nie mam niestety cierpliwości do origami.

    OdpowiedzUsuń
  28. Dziewczyny dziękuję za tyle wspaniałych komentarzy:*
    Nordstjerna :)))love:)))

    OdpowiedzUsuń
  29. Klękajcie narody, to z papieru można zrobić i takie cudeńko :) Super jest dziękuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Rewelacja, podziwiam osoby, które tworzą w tej technice. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony ślad odwiedzin:)