piątek, 16 sierpnia 2019

684. Sześć prostych kartek ze sznurkiem.

Mówiąc krótko - wykorzystanie sznurka w cardmakingu.
Oto moja dzisiejsza inspiracja dla Artimeno
w skrócie co można zdziałać ze sznureczkiem:


i w szczegółach:














Jeszcze więcej szczegółów i przykładów znajdziecie na blogu Artimeno, zapraszam :)

Foamiranowe kwiatuszki umieszczone na kartkach (1-ej, 2-ej i 4-tej) otrzymałam  od Danusi 
z bloga Pasje danfi, za co bardzo, bardzo dziękuję:) Idealnie wpasowały się w moje inspiracje:) 

Pozdrawiam wakacyjnie.


20 komentarzy:

  1. Śliczne prace, biała podoba mi się najbardziej :) sznurek jest bardzo dekoracyjny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś dziękuję:) Biała jest taka delikatna, uroczysta, no i oprócz tego nawlekania perełek, to nie ma przy niej dużo pracy :) Pozdrawiam:)

      Usuń
  2. Pięknie wykorzystałaś te kwiatki moja droga. To ogromna radość dla mnie, że się przydały :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danusiu przydały się i to jak :) Dziękuję jeszcze raz :)

      Usuń
  3. każda inna, a co jedna to piękniejsza, ta biała, bialutka już zupełnie skradła moje serce!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe inspiracje! Karteczki są prześliczne :) I ja się też przyznaję, że biała skradła moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana za odwiedziny i dobre słowo i pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  5. Wszystkie niezwykle ale pierwsza i ta cała biała sa cudne !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że różne kartki się podobają :) Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  6. Wszystkie piękne, choć moje serce skradła ta z tym łososiowym kwiatem pośrodku. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, cieszę się, że coraz to inna karteczka się podoba ;) Max dziękuję :)

      Usuń
  7. Pierwsza z różą jest prześliczna, chociaż pozostałe kartki także przyciągają wzrok i mi się podobają:). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne karteczki i zarazem wspaniałe inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale super! I za każdym razem ten sznurek prezentuje się inaczej, jednocześnie dopełniając całości.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ kolekcja imponująca! Piękne wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony ślad odwiedzin:)