niedziela, 25 listopada 2018

629. Drewniany świecznik jako świąteczna ozdoba.

Oto moja kolejna inspiracja świąteczna dla Miszmasza Papierowego.
Tym razem wykonałam drewniany świecznik (tzn. mąż wykonał;) ozdobiłam go tak, by na lekko sfatygowany wyglądał (postarzenia, spękania) i dokleiłam zaprojektowane przeze mnie tekturki.

Całość przedstawia się tak:









Sama tekturka z kolekcji OriBella wygląda tak:

http://miszmaszpapierowy.com.pl/pl/p/Okragla-girlanda-z-gwiazdkami/485

Pozdrawiam serdecznie.




9 komentarzy:

  1. Śliczna interpretacja :) Super tekturka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świecznik super się prezentuje :).

    Wymyśliłaś bardzo fajny wzór tekturki :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały świecznik, tekturka jest cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo pomysłowy i ładny świecznik. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! Rewelacyjny i oryginalny świecznik :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały świecznik!!! Super pomysł:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo oryginalnie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawie to wyglada :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna tekturka na pięknym drewienku w Twoim ujęciu musi wyglądać superowo ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony ślad odwiedzin:)