wtorek, 9 grudnia 2014

370. Koronkowe bombki.

Własnoręcznie malowane, czyli: "oszroniłam" je odpowiednią farbą, następnie konturówką namalowałam wzór imitujący szydełkową koronkę, posypałam brokatem, dokleiłam kryształki, zawiązałam wstążki i oto są, delikatne bombki na choinkę, moja dzisiejsza inspiracja dla Stonogi, skąd wzięłam wszystkie materiały do ich wykonania:)





Cały komplet bombek, a zwłaszcza tę białą, wysyłam na wyzwanie do Skarbnicy Pomysłów na grudniowe wyzwanie (wszak brokatem są posypane a i kryształki lśnią bardzo).

http://skarbnica-pomyslow.blogspot.com/2014/12/blig-bling-wyzwanie-grudniowe.html

31 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ale Ty szybka jesteś:) I baaardzo dziękuję za odwiedziny:*

      Usuń
  2. Koronkowa robota:-) Pięknie wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze, taką powiesić na choince to dopiero jest coś pięknego. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie piękne :) Gdybym nie przeczytała opisu pomyślałabym ,że to prawdziwa koronka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne :) ta koronka wygląda jak prawdziwa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczne. Oczu nie można oderwać. Cudo po prostu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe, zachwycają mnie bardzo te koronkowe bombki. Szkoda, że obecnie nie mam na tyle czasu, żeby taką precyzyjną robotę wykonać! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne bombki, bardzo delikatne i eleganckie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowna , koronkowa robótka

    OdpowiedzUsuń
  10. takie bombki wyglądają bardzo elegancko....bardzo ładnie wyszły....

    OdpowiedzUsuń
  11. wow! wyglądają wspaniale!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję i za odwiedziny i za miłe sercu słowa, cieszą przeogromnie:)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Jesteś niesamowita! Ręcznie wykonana koronka konturówką ...Oczom nie wierzę.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Sylwia:)) Wiesz, nie bardzo może równy ten wzorek, nie do końca jestem zadowolona, ale jak to mówią cwiczenie czyni mistrza, więc będzie lepiej, mam nadzieję;))) Pozdrawiam:)

      Usuń
  14. Przepiękne. Napracowałaś się przy nich!

    OdpowiedzUsuń
  15. prześliczne a ta koronka po prosty cudna. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cuda szydełkujesz farbka i odpowiednią końcówką!!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudne są, zwłasza ta całkiem biała...Sama delikatność:) Jestem oczarowana:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękne i wyjątkowe ozdoby. Koronka wygląda obłędnie!

    OdpowiedzUsuń
  19. piekne, efekt szronu i koronka dają świetny klimat

    OdpowiedzUsuń
  20. tak, tak, to chyba telepatia:) a bombeczki cudownie zimowo-koronkowe:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękne bombki, jestem zauroczona :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne, choinka na pewno będzie wyjątkowa :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Oczarowałaś mnie nimi... Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Czarujące, nie mogę się napatrzeć na nie! I kokardki takie cudne ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo delikatna koroneczka,a bombeczki prześliczne.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony ślad odwiedzin:)