środa, 11 grudnia 2013

301. Anioł z papieru na święta:)

Jak ten czas leci, jeszcze troszkę, a będą święta:)))
Oto moja propozycja na świąteczne przybranie stołu, element stroika, czy zawieszkę na choinkę:
aniołek wykonany techniką origami - miniaturka jak zwykle, bo tylko 6 cm wysokości
(z tych samych modułów co pokazywana wcześniej bombka-kusudama):




Materiały, które wykorzystałam, to głównie papier perłowy złoty (lub w innym kolorze) o gramaturze 120g/m, oraz brokat złoty albo puder do embossingu i oczywiście klej z aplikatorem lub tusz do embossingu i nagrzewnica. Z cienkiego drutu wykonałam aureolkę, dołożyłam szklaną kulkę-główkę (ale może byc także drewniana czy styropianowa) i wszystko połączyłam klejem silikonowym.


11 komentarzy:

  1. prześliczny aniołeczek :) mógłby taki zamieszkać na naszej choince

    OdpowiedzUsuń
  2. Och jaki fajny. Super aniołek. Muszę znaleźć czas by zrobić podobne z dziećmi, będą miały frajdę. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Już widzę oczyma wyobraźni niewielką choinkę ozdobioną wyłącznie takimi aniołkami. Cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny i jak zwykle perfekcyjnie zrobiony :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny aniołeczek- aż trudno uwierzyć, że ma tylko 6-cm. Dokładność wykonania- powala!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony ślad odwiedzin:)