niedziela, 23 września 2012

172. Podstawka pod kubek i ...

deseczka do kompletu, czyli moje próby decoupage-u (pierwsze, a właściwie już drugie ;). Oto komplet:



I zbliżenia na szczegóły (np. delikatne muśnięcia złotą farbą):


 

 

Prace wykonałam pod czujnym okiem i według instrukcji wspaniałej Ludki, na warsztatach przez nią prowadzonych. Mam nadzieję, że pozytywnie zaliczyłam zadanie ;)

Mój pierwsze decoupage-owy komplecik zgłaszam na wyzwanie "papierowa serwetka" Piątek Trzynastego, a co, raz się żyje;)


22 komentarze:

  1. Piękne!!!! I wyglądają niesamowicie profesjonalnie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne. W ogóle nie znam się na decupageu, ale co raz bardziej mnie intryguje :) I tak się zastanawiam, że ta deseczka pełni chyba funkcję wyłącznie ozdobną, bo chyba nie da się na niej kroić nie niszcząc jej bardzo szybko?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ev, widzisz nie wyjaśniłam do końca;) Deseczka docelowo ma byc zawieszona na ścianie z przypiętymi samoprzylepnymi karteczkami, np. na zapiski zakupowe lub z kalendarzem (takim co to się karteczki zrywa). Ale chyba szkoda mi będzie zasłaniac naklejony motyw i na razie będzie pełniła funkcję ozdobną;)

      Usuń
  3. cudnie wyszło :) bardzo mi się podoba komplecik :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie Ci wyszedł cały komplecik:)Bardzo fajnie wyglądają te muśnięcia:) Świetne zdjęcia i no i masz fantastyczne tło do zdjęć:)
    Cieszę się,że Ci się podobało:)

    OdpowiedzUsuń
  5. To są piersze próby??
    Wyszły fantastycznie, juz widzę kolejne prace... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iza, no dokładnie, już się kolejna przydatna rzecz szykuje;) Wciągnęło mnie totalnie:)

      Usuń
  6. to są pierwsze dekupaże... No, no - nie tylko wspaniała NAUCZYCIELKA )tu BUZIAK!), ale i genialna UCZENNICA ;)******
    Jak ja Was dziewczynki ściskam serdecznie, cuda, cuda...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maryś, Uczennica bardzo zdolna mi sie trafiła:) ALe ja już tak mam;)*

      Usuń
    2. Kobiety kochane, dziękuję Wam bardzo:*** Czyli, że się podoba, że mogę działac dalej...uf...

      Usuń
    3. Nie tylko możesz, nawet powinnaś;)

      Usuń
  7. Śliczny komplecik i bardzo optymistyczny w końcu wiosna już niedługo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdolna i pilna uczennica :))

    ślicznie...

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne i delikatne!!!
    Czy to aby na pewno początek...:))))

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny komplecik,bardzo w moim guście! Oj zdolniacha jesteś!

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz zdolne łapki Izuniu, cokolwiek nie zrobisz, tyle w tym uroku i delikatności...

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak zawsze delikatne, kobiece... masz talent w łapkach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. powaliłaś wszystkich na kolana ! za co się nie chwycisz to cuda wychodzą :-)

    pozdrawiam ciepło
    hania

    OdpowiedzUsuń
  14. Super! ;) Multi-craftowa z Ciebie dziewczyna!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękujemy za udział w wyzwaniu. Pozdrawiam, Kasia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony ślad odwiedzin:)