wtorek, 4 września 2012

168. Pudełka o różnych formach - kurs origami.

W ramach obowiązków DT Artimeno przygotowałam foto-kurs na złożenie dwóch modeli pudełek techniką origami. Kurs jest przeznaczony zarówno dla osób stawiających pierwsze kroki w origami, jak i dla tych, co już składali.
Wystarczy kwadratowa kartka papieru, zapał do pracy i uważne czytanie instrukcji składania:)
Sam kurs zamieszczony jest na blogu Artimeno, zachęcam do skorzystania i spróbowania swoich sił w technice origami:)
Pudełeczka, po ozdobieniu, można wykorzystac jako oryginalne opakowanie upominku, czy prezentu.

A oto moje propozycje:

Pudełko "trójkątne" 
( nazwa uproszczona, właściwie czworościan, gdyby nie zakładka;)





 I to samo pudełeczko po rozłożeniu na płasko:


I to właśnie pudełeczko zgłaszam na aktualne wyzwanie do Hopmartu.

A oto jeszcze ten sam model w innym wydaniu:


I pudełko zaokrąglone:



I oba w komplecie:



Modele obu pudełek, a także kwiatów origami na pierwszym, są autorstwa Yamaguchi Makoto.

Przy zdobieniu pudełek wykorzystałam m. in.: cwieki perłowe kremowe, cwieki perłowe bordowe, wykrojnik płatek śniegu, papierowe mini-róże, sznurek woskowany biały i taśmę papierową w nutki.  

22 komentarze:

  1. Śliczności! W tym pierwszym dodatkowo kolory bardzo mi się podobają :)
    OriBello, ja mam zaległości i u Ciebie i u wszystkich. Mało komunikatywna jestem ostatnio.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajne te pudełeczka - pięknie je ozdobiłaś!

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, pięknie Ci wyszły:) Koniecznie muszę spróbować poskładać....

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowite składaczki!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne te pudełka i jak ładnie ozdobione! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne :) Bardzo ładnie ozdabia je serwetka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne pudełeczka, podziwiam! Kwiaty też są cudne, moją uwagę przykuły te fantastyczne lilijki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kwiatuszki jak żywe ! Świetna robota !

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne pudełeczka, też je kiedyś robiłam, ale nie były tak pięknie ozdobione:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne pudełeczka! Idealne na łakocie).Piękne dodatki dobrałaś!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne są! I dodatki rewelacyjne:)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne pudełka!!! i pięknie ozdobione :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne! ;) A kurs jest genialny, nawet ja załąpałam o co chodzi...;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję za miłe komentarze, również za docierające do mnie informacje, że kurs przydatny i czytelny i że składacie pudełeczka:)))Cieszy mnie to ogromnie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Napatrzeć się nie mogę i zachodzę w głowę jak to poskładaś? fantastyczne. dziekujemy za zgłoszenie na wyzwanie Hopmartu

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne pudełeczka. Te trójkątne widziałam takie malutkie jako kolczyki, ale mi się nie udaje zrobić takich malutkich, może mam zły papier do tego. Myślę, że Pani z ozdobieniem są równie piękne.

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne pudełeczka. Te trójkątne widziałam takie malutkie jako kolczyki, ale mi się nie udaje zrobić takich malutkich, może mam zły papier do tego. Myślę, że Pani z ozdobieniem są równie piękne.

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkie pudełeczka są śliczne, ale to pierwsze szczególnie - kwiatki są zachwycające :)) Dziękuję za udział w zabawie Hopmart

    OdpowiedzUsuń
  19. ale urocze maleństwa :) Dziękuję za udział w naszym HopmArtowym wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony ślad odwiedzin:)