środa, 23 listopada 2011

111. Zima już i warsztaty origami.

A u mnie spadł śnieg...na szczęście na razie sztuczny;) Oto modele choinek wykonanych techniką origami w zimowej aranżacji. Tutaj inna , zimowa makieta z tymi samymi choinkami:)




Te oraz inne modele wykonywaliśmy na warsztatach "Świąteczne origami" w Bibliotece Pedagogicznej w Myślenicach, które w ostatnim czasie miałam przyjemność prowadzić.
Dziękując wszystkim uczestniczkom, za wspaniałą atmosferę oraz pani Krystynie Łętocha za udostępnienie sali, zapraszam na wspomnianą fotorelację:)

Warsztaty I :



 Warsztaty II:








11 komentarzy:

  1. Świetne są te ośnieżone choinki :)
    Wygląda na to, że na warsztatach była świetna zabawa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To musiały być fantastyczne warsztaty:)Szkoda,ze mnie na nich nie było:)

    OdpowiedzUsuń
  3. choinki super!!! czy je się robi z koła? poza tym na warsztatach pracowicie było i wypatrzyłam jeszcze świetne świeczki! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Coco choinki są z jednej kwadratowej kartki papieru:) Niestety nie pamiętam autora ( a może to model tradycyjny?). Jeśli trzeba, mogę "machnąć" diagram dla zainteresowanych:)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowne te choineczki!!!! jak Ty je zrobiłaś z kwadratu - niesamowite! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne choinki ,bałwanek też uroczy,zazdroszczę tych warsztatów pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Iza, tak to jest jak się jest nieprzytomnym;) Oczywiście wiesz,że choinki bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  8. O rany, oczywiście chodziło o to,ze to ja jetsem nieprzytomna, nie Ty... no i teraz to już widać;)Już nic więcej nie napiszę dziś, zeby się nie pogrążać:)Buźka

    OdpowiedzUsuń
  9. Oribelko zastenawiałam się gdzie się podziewasz z tego co widac na fotkach to snieg Cie jeszcze nie zasypał i całe szczęście . Ciesze się ,że wróciłaś choinki są świetne . Czekam na Twoje nowe prace ****

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony ślad odwiedzin:)