poniedziałek, 10 października 2011

104. Zaproszenie na herbatkę:)

Karteczka na wyzwanie do Scrapujących Polek; lepiej późno, niż wcale (prawie, prawie zdążyłam;)
Miało być: ciut kulinarnie, wstążeczka i okrągłe coś i oto jest:



Dzbanuszek ze Scrapińca "porcelanowy" jest;) a ćwiek ze scrapcompeelu:


W minioną sobotę uczestniczyłam we wspaniałym, spotkaniu CraftShow w Krakowie, brałam udział w warsztatach, sama prowadziłam inne, oraz pokazy origami i spotkałam wiele wspaniałych i kreatywnych babeczek:) Za mile spędzone chwile, rozmowy, inspiracje, baaardzo wszystkim dziękuję :*
Fotorelacja z warsztatów i spotkania wkrótce:)

14 komentarzy:

  1. Piękna kartka. Cieszę się, ze miałyśmy okazję się spotkać. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Takiemu zaproszeniu nikt się nie oprze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna kartka:) cudnie różana:)
    Dziękuję za sobotę, bardzo:)****

    OdpowiedzUsuń
  4. oo z takiego dzbanuszka to herbatki chętnie bym sie napiła !!!! śliczna karteczka

    OdpowiedzUsuń
  5. ten dzbanek mnie zauroczył!!;D to kiedy wpadać na herbatkę;D?

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczniutka :) kolorki bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna karteczka. Dziękuje za spotkanie i pokaz w Krakowie, już zbieram opakowania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna karteczka:)
    Na relację czekam z niecierpliwością :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ojej, również żałuję, że nie udało nam się spotkać. może następnym razem

    OdpowiedzUsuń
  10. pięknie zapraszasz na herbatkę:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne pastelowe kolory, cudna!

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdolna Osóbko, zapraszam Cię po wyróżnienie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony ślad odwiedzin:)