poniedziałek, 15 października 2018

622. Dziewczęcy album typu leporello w opakowaniu.

A ja nadal wracam do dziecięcych klimatów.
Tym razem przedstawiam dziewczęcy album typu leporello, 
od którego właściwie wszystko się zaczęło;)
Wykorzystany był jako główna inspiracja jakiś czas temu, na wspólnym scrapowaniu
w grupie wsparcie na starcie, czyli scrapuj z Artimeno.

Opakowanie, czyli koperta 3D (zaprojektowana przeze mnie), tag, dodatek również i malutkie kwiatuszki "słitharty" ( do których kurs znajdziecie na pasku bocznym).
Zapraszam do oglądania:











I kilka zbliżeń na szczegóły:






Pozdrawiam serdecznie i dziękuje wszystkim uczestniczkom
wspólnych warsztatów on-line na Artimeno.

16 komentarzy:

  1. Podziękowania należą się Tobie.
    Z przyjemnością robiłam obydwa albumy.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu dziękuje za Twoje słowa, wiele to dla mnie znaczy. Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  2. Prześliczny zestaw. Przepiękny, delikatny albumik ze wspaniałymi dodatkami. Cudownie ozdobiony. Tag równie piękny. Koperta świetna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tak miłe przyjęcie mojego albumu:))Pozdrawiam ciepło:)

      Usuń
  3. Słodki album w przecudnych, pastelowych barwach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny, słodki albumik :) też kupiłam te bazy ale jeszcze czekają na swoją chwilę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Całość robi niesamowite wrażenie!!!I te wszystkie szczegóły , po prostu cudo:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uroczy albumik!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  7. i like so much...Thanks for sharing the good information!
    football

    OdpowiedzUsuń
  8. Opakowanie i album prezentują się bardzo elegancko i gustownie - odpowiednio do okazji :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony ślad odwiedzin:)