piątek, 23 czerwca 2017

534. Miniaturowe notesy origami.

Zrobione, bo dużo kolorowych resztek papieru mi zostało,
wszak kolejny rok szkolny właśnie się skończył:)
A na Miszmaszu Papierowym trwa kolejne wyzwanie "Gra w zielone",
chodzi o to, by w pracy pojawiły się co najmniej dwa odcienie zielonego.

I oto dwa notesy-miniaturki (wielkość mniejszego, zielonego: 3cm x 3,7cm),
czyli moja inspiracja na miszmaszowe wyzwanie
(jeśli kto chętny złożyć sobie taką książeczkę/notesik,
zrobiłam kiedyś tutek na ten temat, zamieszczony jest na pasku bocznym mojego bloga:)
 


 Pióro dla porównania wielkości:




 I znowu fotka z piórem dla porównania wielkości:



Pozdrawiam wakacyjnie:))



18 komentarzy:

  1. Urocze maleństwa - szczególnie zielony mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Ale słodkie te notesikowe maleństwa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie urocze i jakie maleńkie:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne te maleństwa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne są te maleństwa z wielkim podziwem patrzę na Twoją umiejętności kreatywnego wykorzystania papieru, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za Wasze odwiedziny i miłe słowa:)
    A notesiki cieszą się popularnością wśród młodzieży gimnazjalnej, składaliśmy w ostatnich dniach roku szkolnego na warsztatach origami, fotorelacja już wkrótce;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne i urocze notesiki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Słodkie maleństwa :) Uroczy pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Faktycznie sa mini ale urocze:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony ślad odwiedzin:)