niedziela, 23 kwietnia 2017

522. Tag - zakładka.

W ramach dzisiejszej inspiracji dla Miszmasza Papierowego zrobiłam taga - zakładkę do książki.
 Tło zmediowałam - w ruch poszły mgiełki, pasta strukturalna i preparaty do spękań. 
Jednak główną ozdobą taga są tekturowe piórka, które "zmetalizowałam" Inkami Gold.
I zrobiło się kolorowo ;)







Zgłaszam moją pracę na wyzwanie do I like challenges - mgiełką malowane...

http://like-chellenges.blogspot.com/2017/04/mgieka-malowane-wyzwanie-25.html


Pozdrawiam serdecznie i wiosennie :)


22 komentarze:

  1. Piękna zakładka!
    Świetnie zestawiłaś kolorki, a piórka są super.
    Pozdrawiam wiosennie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna, piękne kolory, ozdoby, podziwiam! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna zakładka. Delikatna, w cudnych pastelach:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny! Cudowne kolorki i przepiękne tło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję, za Wasze słowa, odwiedziny, za to, że jesteście:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna klimatyczna zakładka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna zakładka a te kolory...cudowne!Bardzo cieplutko, wiosennie Cię pozdrawiam i posyłam promyki słońca- Gosia♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Delikatnie posplatany tag, klimatyczny:)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Mgiełką malowane " I like challenges"
    DT
    Emil

    OdpowiedzUsuń
  9. W zachwycających jest barwach. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Osobiście mam słabość do zakładek. Ta jest w pięknej kolorystyce :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam zakładki, a Twoja jest cudowna, delikatna i bardzo kobieca :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie wygląda, cudowna kolorystka :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony ślad odwiedzin:)