wtorek, 10 lutego 2015

381. "Love me" - kartka walentynkowa.


Inspiruję w DT Stonogi przez kolejny rok, z czego się bardzo cieszę:))
I oto kolejna moja praca z materiałami ze sklepu. Tym razem wykonałam kartkę walentynkową, troszkę ją poszarpałam, pochlapałam, cieniowałam, ale mam nadzieję, że się spodoba:)
 Wszystkie podlinkowane materiały znajdziecie tutaj.








Kartkę zgłaszam na:
- wyzwanie#279 do Just Us Girls

http://justusgirlschallenge.blogspot.com/2015/02/its-word-week-at-jugs.html

24 komentarze:

  1. Piękna! Kolorystyka jest rewelacyjna......i ta grafika cudeńko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak romantyczna? cudownie wpasowałaś kwiaty w kartce. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale romantycznie! Rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka "emocjonalna" kartka. Super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna grafika i kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. no ba....pewnie, że się podoba!!!! bardzo....

    OdpowiedzUsuń
  7. CUDNA !!! Wspaniałe kolory i grafika . powodzenia w wyzwaniach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie Ci wyszła:) Gratuluje pozostania w DT:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję, dziękuję i pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaka piękna i ile w niej miłości :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Very pretty ... so much love :)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękna i pełna miłości karteczka. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna jest. Gratuluję. Pozdrowienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten czuły rozkaz - pięknie zapodany...

    OdpowiedzUsuń
  15. Fantastyczna grafika, bardzo fajna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Love your arrangement of the flowers and leaves! Pretty card!
    Thanks for joining us this week at Just Us Girls and Happy Valentine's Day!

    OdpowiedzUsuń
  17. Gorgeous card, I like your design, Thanks for playing along with us at Scrap & Craft best of Luck.
    Kevin DT xx

    OdpowiedzUsuń
  18. Ach cóż za miłość! Aż by się chciało wpaść w objęcia :) Dziękuję za udział w wyzwaniu CraftStyle

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow! This is such a gorgeous card! Thanks for joining us at Just Us Girls!

    OdpowiedzUsuń
  20. Cuuudna!!! Kwintesencja miłości, pięknie wkomponowałaś grafikę w całość pracy:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gorgeous shabby love card. Such a fun image and great flower display. Thanks for linking up to LLC's hearts challenge.

    Hugz, Sandy
    Owner & Operator @Live & Love Crafts

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow! Ta kartka mnie zachwyciła! Ile pięknych prac mnie ominęło przez moją blogową nieobecność, miło nadrobić zaległości i nacieszyć oczy :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony ślad odwiedzin:)