wtorek, 25 września 2018

618. Kobieta na blejtramie - mixedmedia + tekturki.

Kto mnie choć trochę zna, wie, że dużo miejsca spośród moich pasji zajmuje decoupage.
Łączę różne techniki, lubię eksperymentować, choć nie zawsze to pokazuję ;)
 
Od dawna za mną "chodziła" technika rdzawienia (czyli postarzania prac), 
więc kiedy nadarzyła się okazja wzięłam udział w lokalnych warsztatach.
Zrobiliśmy transfer, malowanie i tło według własnego uznania, a potem do dzieła, 
zabawa z metalem, obrazem i preparatami do tworzenia rdzy.
No i powiem szczerze, to chyba nie moja bajka ;))
 
Ale nie byłabym sobą, gdybym jeszcze dodatkowo nie próbowała obrazu urozmaicić.
Dodałam to i owo, ale najważniejsze, że tekturki-zawijaski przeze mnie zaprojektowane, 
idealnie się do tej pracy wpasowały (oczywiście je również zmediowałam).
 
Pokazuję więc, zachęcając, by takie eksperymenty z tekturkami robić i je wykorzystywać na różne sposoby:)
 Oto moja "wzbogacona" praca dla Miszmasza Papierowego:








Dla podkreślenia barw i szczegółów "słoneczne" fotki zrobiłam:





Jeszcze oprawa by się przydała, ale tymczasem obraz wisi na ścianie:


11 komentarzy:

Dziękuję za pozostawiony ślad odwiedzin:)