środa, 4 lipca 2018

605. Brąz, złoto i turkus - romantyczna kartka.

Taką nastrojową, nostalgiczną kartkę zrobiłam, w ramach inspiracji dla Miszmasza Papierowego.
Z moją tekturką, którą przemalowałam na złoty kolor.
Tło to resztki papierów, paski, które często mi pozostają po wycinaniu większych elementów.
Dobrałam je kolorystycznie, przykleiłam na karton, "uzupełniłam" taśmą washi i koronką i...
wydaje mi się, ze całkiem niezłe tło wyszło ;)

Oto moja romantyczna w stylu vintage karteczka:

Vintage styl na kartce

medalion na kartce

kartka z tekturką i medalionem

kartka z tekturką w stylu vintage


kartka z tekturką

brąż, złoto i turkus na kartce

Pozdrawiam Was serdecznie i wakacyjnie,
bo ja właśnie w podróży wakacyjnej jestem :)

 

17 komentarzy:

  1. Och ,jak ślicznie!!! Cudowna kolorystyka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyszło pięknie i romantycznie! Świetnie wykorzystane resztki papierów - wyglądają jak z jednej kolekcji :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna! Bardzo mi się podoba ta kolorystyka. Cudna ta Twoja rameczka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super nastrojowa ta kartka. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Taka romantyczna i nostalgiczna kartka w delikatnych kolorach bardzo mi się podoba. Życzę Ci udanego wakacyjnego wypoczynku, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocza karteczka!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna, stylowa karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Trafne połączenie kolorów:) bardzo elegancka karteczka!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawy styl. Muszę przyznać, że Twoje prace robią wrażenie

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak pięknie! Moje ulubione zestawienie kolorystyczne (a przynajmniej jedno z ulubionych). Piękna kompozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za wszystkie komentarze, z przyjemnością je czytam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne i delikatne kolory :-) Takie warstwowe tło idealnie pasuje do tej delikatnej tekturki :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluje talentu, wyszło to przepięknie

    OdpowiedzUsuń
  14. No i takie rzeczy bardzo mi się podobają. Działaj dalej bo widać, że znasz się na rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  15. Piekne te tło wyszlo-a kolorystyka cudna

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony ślad odwiedzin:)