sobota, 19 sierpnia 2017

547. Ślubna kartka na craftowej bazie.

Craftowa baza, białe i kremowe koronki, maska i brokatowa pasta strukturalna, 
tekturka (mojego pomysłu), róża (przeze mnie zmajstrowana, przeszycia, sizal, półperły, 
listek z wykrojnika ...hmmm... coś jeszcze?
Ruszyło kolejne wyzwanie w Miszmaszu Papierowym, czyli w cudnym świecie tekturek,
a oto moja propozycja na pracę z dowolną tekturką:









Kartkę wysyłam na wyzwanie do CraftyMoly.

http://craftymoly.blogspot.com/2017/08/wyzwanie-60-koronki.html
Pozdrawiam słonecznie:)

13 komentarzy:

  1. W pierwszej chwili myślałam, że to okładka albumu :D Super...

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna! Bardzo podoba mi się na tej craftowej bazie :) Cudna róża i cudna tekturka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kwitesencja elegancji, przepiękna kartka pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna :) Róża cudnie się mieni :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kartka jest przepiękna! Cudownie w tych kolorach! Moc serdecznych pozdrowień i dobrej energii posyłam 💙

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna i te koronki dodają jej delikatności:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna i elegancka karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoje karteczki są zawsze piękne, dopracowane, ta jest cudowna! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pieknie :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Crafty Moly :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudna, oryginalna karteczka:) Zazdroszczę Młodym:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony ślad odwiedzin:)