czwartek, 25 sierpnia 2016

478. Kolejne pudełko i projekty dla Was :)

Tym razem ślubny exploding box, szarpany, cieniowany z koronkami i tekturkami
które pomalowałam Inką Gold.
Oto moja romantyczna inspiracja dla Miszmasza Papierowego:












Pozdrawiam jeszcze wakacyjnie:)

PS. Na koniec chcę się przyznać, że zaczęłam zabawę z projektowaniem tekturek:))
 Od zawsze lubiłam szkicować, tyle, że czasu nie starczało i na długo zarzuciłam rysowanie;)
Teraz "wyżyję się" projektując tekturki, moje pierwsze już na półkach Miszmasza Papierowego
(Asiu dziękuje za zaufanie :*)
Na razie są to głównie świąteczne inspiracje - zawijaski, które można łączyć w komplety 3D
i gałązki jemioły, o takie:

http://miszmaszpapierowy.com.pl/pl/p/Zawijasek-podkladka/290http://miszmaszpapierowy.com.pl/pl/p/Azurowy-zawijasek/289



http://miszmaszpapierowy.com.pl/pl/p/Zawijasek-ze-sniezynkami/288http://miszmaszpapierowy.com.pl/pl/p/Ostrokrzew-zawijasek/287

http://miszmaszpapierowy.com.pl/pl/p/Jemiola/286

(Zdjęcia tekturek zapożyczone za zgodą Miszmasza Papierowego).


22 komentarze:

  1. Piękny, romantyczny box. Cudne te szarpania, delikatna kolorystyka i przeuroczy koszyczek z kwiatami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne pudełko, a koszyczek z kwiatami wygląda przepięknie :DDD.

    OdpowiedzUsuń
  3. Box cudny :) Pierwsze tekturki bardzo inspirujące, zachęcają do działnia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zachwycający box!!! gratuluję rozwoju, tekturki piękne! pozdrawiam i życzę powodzenia w projektowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny box, wspaniałe kolory i cudowny koszyczek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny box, delikatny i romantyczny. I jeszcze nowy, inny sposób na "wetknięcie" banknotów :))
    Tekturki super!

    OdpowiedzUsuń
  7. Będzie wspaniałą pamiątką z tak ważnego dnia. Powodzenia w projektowaniu. Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  8. Baaaaaaardzo piękny box! Pomysłowe kieszonki na podarunki:) Koszyczek cudny...., zapomniałam,ze też mam taki;P
    A projektowania gratuluję!!! Z całego serca:) Rozwijaj się dalej trzymam kciuki bardzo mocno:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny box. Kieszonki na pieniążki fantastyczne 😀

    OdpowiedzUsuń
  10. Красиво! Очень нравится коробка с сюрпризом внути!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniały box, a kosz kwiatów - świetny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo eleganckie i z pomysłem zrobione pudełeczko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gdzie można kupić takie cudne koszyczki? Box zachwycający.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa:) Koszyczki kupiłam baaardzo dawno temu, chyba na giełdzie kwiatowej:) Pozdrawiam.

      Usuń

Dziękuję za pozostawiony ślad odwiedzin:)